Copywriting
w niedoczasie

webinar dla sektora kultury

180 min. 
webinaru live

Ten webinar to 3 godziny wiedzy: uporządkowanej, opartej na codziennej praktyce i doświadczeniu. Będzie też możliwość zadawania pytań.

konkretne
przykłady

Przykłady postów do mediów społecznościowych, informacji prasowych, opisów na strony www i newsletterów z konkretnym omówieniem.

pisane
dla kultury

rozumiemy, że w kulturze nie wszystko jest na sprzedaż, że artystom i artystkom należy się szacunek i nie każde wydarzenie musi być komercyjne.

28 lutego 
10:00 - 13:00

Koszt: 150 zł
125 zł (tylko do 21 lutego)

Liczba miejsc ograniczona

Kup bilet na portalu evenea.

Decyduje kolejność zgłoszeń!

 

W kulturze pisze się i redaguje ogromne ilości tekstów.

Czasem jest tego tak dużo, że chciałoby się wzoru, sprawdzonego sposobu, który ułatwi pracę.

Szczególnie wtedy, gdy trzeba przełożyć specjalistyczny żargon na język zrozumiały dla osób, które nas odwiedzają.

Podczas webinaru omówimy na konkretnych przykładach praktykę i teorię pisania tekstów dla sektora kultury takich jak:

Kurs ułatwi Ci pracę nad tekstami, które w instytucjach kultury i innych organizacjach musisz pisać niemal codziennie i w dużej ilości.

To pierwsza edycja, podczas której podzielimy się wiedzą wykorzystywaną we wniedoczasie.pl codziennie.

Webinar odbędzie się na platformie Zoom.

Opinie i rekomendacje uczestników i uczestniczek innych kursów wniedoczasie.pl:

 

„Fenomenalna dawka praktycznej i użytecznej wiedzy. Sporządziłem kilkanaście stron notatek, do tego kilka linków, gotowych narzędzi (nie znałem MIRO, a to jest genialne!), które na pewno pomogą mi w pracy. Na pewno jako świeżo upieczony szef działu część wiedzy przekażę zespołowi i będziemy starali się wdrażać innowację. Świat się zmienia (…). Kultura jak zwykle jest na szarym końcu i stara się nie zostać w tyle”.

  

 

 

Z rekomendacji uczestników

 

„(…) to bardzo ciekawa propozycja dla osób, które są zainteresowane podstawowymi zagadnieniami związanymi z dystrybucją treści (nie tylko poprzez media elektroniczne) związanymi z działalnością instytucji, organizacji czy firmy działającej w sektorze kulturalnym. Kurs przyda się osobom, które chcą poznać podstawowe informacje i narzędzia, lub które może i mają pewne podstawy, ale czują się zagubione i odnoszą wrażenie nieskuteczności swoich działań”.

 

 

 

Z rekomendacji uczestników

 

„Kurs znakomicie porządkuje wiele istotnych kwestii. Składa się na niego kilkanaście godzin poznawania szczegółów na temat promowania wydarzeń, budowania społeczności, tworzenia wartościowych treści, wykorzystywania automatyzacji w kontakcie z klientem, a także budowania relacji ze środowiskiem medialnym. Całość jest wzbogacona konkretnymi przykładami, oparta na doświadczeniu i określonych działaniach, dzięki czemu mamy okazję poznać wiele ciekawych sytuacji, narzędzi czy rozwiązań – nierzadko od wewnątrz, czyli od strony raczej niedostępnej osobom postronnym”.

  

Z rekomendacji uczestników

 

„Kawał świetnej wiedzy, usystematyzowanej, podanej przystępnie. Mega podobało mi się to, że powoływałeś się na konkretne przykłady dot. działalności uczestników kursu – to nadal wśród szkolących ogromna rzadkość”.

 

Z ankiety po kursie

 

„Cieszy mnie, że dało się też podejrzeć niektóre rzeczy od środka, zwłaszcza narzędzia, z których samemu się nie korzysta. Zwłaszcza, że nawet na początku nie da się dojść do niektórym opcji, a nie ma jak inaczej tego sprawdzić. Zatem: zestaw konkretnych treści opartych o doświadczenie – to jest to!”

Z ankiety po kursie

 

„Kurs był świetny i przydatny. W wielu kwestiach bardzo pomocny, bo prezentował treści oparte na konkretnych przykładach i „żywych”danych”.   

 

Z ankiety po kursie

fullsizeoutput_223

Prowadzący:
Grzegorz Jędrek

Hej, 

jeśli trafiłeś lub trafiłaś na tę stronę, to prawie na pewno już mnie znasz, ale zawsze warto przywitać się jeszcze raz. 

Współpracowałem i współpracuję z wieloma instytucjami kultury. 

Jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. 

Na swoim koncie mam m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych. 

Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK.

Do zobaczenia na kursie!