CONTENT MARKETING
w niedoczasie

Kurs online live dla kultury

Powyżej widzicie wyniki mojego bloga w Google Analytics.

Od 2017 roku opublikowałem na nim nieco ponad 40 tekstów, na które tylko z Google weszło ponad 56 000 użytkowników (łącznie z innymi kanałami było ich tam 79 000).

Wartość niektórych z tych wpisów mogę określić na kilka do kilkudziesięciu tysięcy złotych (sic!).

Dzięki temu blogowi mogłem zrezygnować z pracy etatowej i zająć się tym, co uwielbiam robić: wspierać sektor kultury w PR i marketingu.

Widzicie jak szło mi w pierwszych latach? Wiele się musiałem nauczyć.

Potrzebowałem tych lat, by zrozumieć jakich tekstów ludzie potrzebują. By zmienić perspektywę z: “co chcę przekazać?” na “o co ludzie pytają i jak im mogę pomóc?”.

W 5 godzin nie nauczę Was wszystkiego (kiedyś próbowałem wyjaśnić studentom swój proces pisania tekstu blogowego, minęły mi na tym wraz z ćwiczeniami trzy zajęcia).

Ale mogę Wam skrócić naukę o jakieś pół roku poszukiwań, prób i błędów.

Tym bardziej, że niektóre instytucje kultury mają domeny, które Google ceni bardziej, niż strony potężnych agencji z mnóstwem contentu.

Wystarczy po prostu zmienić sposób, w jaki myślicie o treści. I pstryk.

300 min. = 5 h
kursu online live

  • Uczę osobiście zamiast nagrywać treści. Pytania możecie zadawać na bieżąco, będę, jak najwięcej tłumaczył na Waszych przykładach.

sprawdzona
wiedza

  • Uczę tylko tego, co sam wypróbowałem i co sprawdza się w  mojej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań. 

rozwiązania dla kultury

  • Rozwiązania gotowe do wprowadzenia w sektorze kultury, uwzględniające specyfikę tego sektora. Bloga rozkręciłem sam, ale pomogłem go też założyć w instytucji, w której pracowałem.

Kiedy?
14 kwietnia, godz. 9:00 - 14:00

Koszt:
250 zł


Ilość miejsc: 20

Zapisz się wysyłając e-mail o temacie “Kurs CM” na adres: grzegorz@wniedoczasie.pl

Decyduje kolejność zgłoszeń!

Treść kursu

Jak możesz skorzystać z tej wiedzy?

Dla kogo jest ta oferta?

  • Instytucje kultury
  • Management
  • Edukatorzy i animatorzy
  • Firmy z sektora kultury
  • NGO
  • Naukowcy, zajmujący się popularyzacją wiedzy
  • Humaniści

A czy jeśli nie jestem w żadnej z powyższych grup, to też mogę się zapisać?

 

Oczywiście. Musisz tylko pamiętać, że treść kursu ukierunkowana jest przede wszystkim na osoby aktywnie działające w sektorze szeroko pojętej kultury.

fullsizeoutput_223

Prowadzący:
Grzegorz Jędrek

Hej, 

jeśli trafiłeś na tę stronę, to prawie na pewno już mnie znasz, ale zawsze warto przywitać się jeszce raz. Jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie mam m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. dla IKM, NCK, PIK, ŁDK.

Do zobaczenia na kursie!