JAK PROMOWAĆ
instytucję kultury przy niskim budżecie?

Kurs online z marketingu dla sektora kultury

240 minut
kursu online

4 godziny praktycznego kursu online na żywo z możliwością zadawania pytań i wykorzystaniem aplikacji ułatwiających uczenie się.

sprawdzona
wiedza

  • Uczymy tylko tego, co sami wypróbowaliśmy i co sprawdza się w naszej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań.

rozwiązania dla kultury

  • Rozwiązania gotowe do wprowadzenia w Waszych instytucjach i uwzględniające specyfikę sektora kultury

Koszt: 300 zł brutto

15 września 2022 r.  (czwartek)

w godzinach 10:00 -14:00

Liczba miejsc: 20

Decyduje kolejność zgłoszeń:

Treść kursu

Podczas kursu omówimy podstawy, którymi można się kierować, gdy budżet na promocję nie jest duży, a nasze wydarzenia się nieuchronnie zbliżają.

Kurs pomoże Ci skupić się na najważniejszych działaniach, wyeliminować lub ograniczyć te zbędne i w najlepszy możliwy sposób wykorzystać ograniczone środki na promocję.

Kurs skupia się na sektorze kultury, a wykorzystać zgromadzoną w nim wiedzę mogą zarówno osoby pracujące w instytucjach kultury i edukacji, jak również działające w fundacjach czy stowarzyszeniach.
fullsizeoutput_223

Prowadzący:
Grzegorz Jędrek

Hej, 

jeśli trafiłeś lub trafiłaś na tę stronę, to prawie na pewno już mnie znasz, ale zawsze warto przywitać się jeszce raz. Jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie mam m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK.

Do zobaczenia na kursie!