MARKETING KULTURY
w niedoczasie

Kurs online z marketingu i PR dla sektora kultury

750 min. = 12,5 h
kursu online

  • 5 spotkań po 2,5 h
  • na każdym spotkaniu:
    2 godz. pracy + 30 min odpowiedzi na pytania

sprawdzona
wiedza

  • Uczę tylko tego, co sam wypróbowałem i co sprawdza się w  mojej pracy

rozwiązania dla kultury

  • Rozwiązania gotowe do wprowadzenia w sektorze kultury, uwzględniające specyfikę tego sektora.

Koszt:
22 zł/godz. (275 zł)

Ilość miejsc:
20

Zapisz się wysyłając e-mail o temacie “Kurs wniedoczasie” na adres: grzegorzjedrek@gmail.com 

Decyduje kolejność zgłoszeń!

 

Dobrze spotkać fachowca od dwóch tematów, które w przyrodzie w jednej osobie rzadko się spotykają – promocja i kultura, kultura i promocja. Tak związane ze sobą, a często ich często trudna przyjaźń jest pomijana w case studies. Bo tutaj trzeba Mc Gyvera kreatywności – bo nie zna życia, kto nie pracuje w kulturze 🙂 

 

Opinia po webinarium dla NCK

Kliknij i zobacz więcej

 

Ciekawy webinar, przydatne informacje, dużo wiadomości w pigułce! Poprosimy więcej takich szkoleń online.

 

 

 

Opinia po webinarium dla NCK

Kliknij i zobacz więcej

 

Dziękujemy za ciekawe pomysły i praktyczne podpowiedzi. Jakby było więcej czasu, to chętnie poznałabym więcej przykładów 🙂

   

 

 

Opinia po webinarium dla NCK

Kliknij i zobacz więcej

Treści kursu i terminy spotkań:

13 października 2020, godz. 9:00 – 11:30

Promocja wydarzeń w kulturze to duże wyzwanie. W instytucjach jest ich bardzo dużo i nieraz ciężko nadążyć z działaniami promocyjnymi. Wyzwaniem są też te największe, biletowane wydarzenia. 

Także animatorzy i menadżerowie często mają problem z dotarciem do swoich najlepszych grup docelowych.

Pokażę krok po kroku jak przeprowadzić promocję wydarzeń bezpłatnych oraz jak przy pomocy remarketingu na Facebooku i w Google ułożyć lejek sprzedażowy dla dużych wydarzeń reklama po reklamie. Jestem przekonany, że to może się zwracać.

15 października 2020, godz. 9:00 – 11:30

 

Utrzymywanie komunikacji czasem nazywamy bieżączką, bo to chyba główna bolączka, a często główne zadanie wielu działów i osób od promocji. Tymczasem ograniczając działania możemy tak naprawdę uzyskać lepsze efekty, jeśli skupimy się na budowaniu społeczności wokół instytucji, zespołu czy tematu.

Pokażę jak ułożyć harmonogram treści tak, by nas nie przerósł i był nastawiony na konkretne efekty. Zajmiemy się różnymi mediami społecznościowymi i poświęcimy czas grupom na Facebooku.

20 października 2020, godz. 9:00 – 11:30

Content marketing działa cuda w wielu dziedzinach, a choć jest już kilka pozytywnych przykładów, przez kulturę nie został jeszcze dobrze odkryty i dostatecznie wykorzystany . A przecież to świetny sposób, by przy zerowym budżecie wypracować bardzo pozytywne efekty.

Pokażę jak tworzyć “content” od wyboru tematu, przez stworzenie planu, realizację (pisanie lub pracę z osobą odpowiedzialną za wideo) aż do promocji poszczególnych artykułów czy innego typu treści (wideo, grafiki lub dźwięk).

22 października 2020, godz. 9:00 – 11:30

E-mail wciąż jest niedostatecznie wykorzystywanym kanałem. Nie chodzi jednak o wysyłanie spamu, a o wartościowe newslettery, które będą realną pomocą w działaniach promocyjnych.

Chatboty to znów nowość i choć czasem próbujemy skorzystać z ich potencjału, to jednak często też bardzo się ich boimy.

Krok po kroku wyjaśnię jak postępować z oboma tymi kanałami dystrybucji treści, jak zbudować automatyzację, ustawić autorespondery i wysyłać wiadomości tak, żeby ludzie czytali i reagowali na nie.

27 października 2020, godz. 9:00 – 11:30

Kultura może być obecna w mediach. Czasem łatwiej nawet niż inne sektory. Przy odpowiedniej pracy z mediami dostajemy dostęp do publiczności, do której nie dotarlibyśmy własnymi i płatnymi kanałami. Nawet najmniejsze instytucje, menadżerowie i animatorzy mogą przebić się do redakcji.

Pokażę jak budować swoje kontakty w mediach świadomie i krok po kroku; jak budować na zaufaniu i wzajemnym szacunku, ale też tak, by osiągać zamierzone przez siebie rezultaty.

fullsizeoutput_223

Prowadzący:
Grzegorz Jędrek

Hej, 

jeśli trafiłeś na tę stronę, to prawie na pewno już mnie znasz, ale zawsze warto przywitać się jeszce raz. Jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie mam m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie.

Do zobaczenia na kursie!