MARKETING KULTURY
w niedoczasie

Kurs online z marketingu i PR dla sektora kultury

750 min. = 12,5 h
kursu online

  • 5 spotkań po 2,5 h
  • na każdym spotkaniu:
    2 godz. pracy + 30 min odpowiedzi na pytania

sprawdzona
wiedza

  • Uczę tylko tego, co sam wypróbowałem i co sprawdza się w  mojej pracy

rozwiązania dla kultury

  • Rozwiązania gotowe do wprowadzenia w sektorze kultury, uwzględniające specyfikę tego sektora.

Koszt:
32 zł/godz. (400 zł)

*Zapisy do 31 stycznia lub do wyczerpania miejsc


Ilość miejsc:
20
(4 ostatnie wolne miejsca)

Zapisz się wysyłając e-mail o temacie “Kurs wniedoczasie” na adres: grzegorz@wniedoczasie.pl

Decyduje kolejność zgłoszeń!

Opinie i rekomendacje uczestników:

 

“Fenomenalna dawka praktycznej i użytecznej wiedzy. Sporządziłem kilkanaście stron notatek, do tego kilka linków, gotowych narzędzi (nie znałem MIRO, a to jest genialne!), które na pewno pomogą mi w pracy. Na pewno jako świeżo upieczony szef działu część wiedzy przekażę zespołowi i będziemy starali się wdrażać innowację. Świat się zmienia (…). Kultura jak zwykle jest na szarym końcu i stara się nie zostać w tyle”.

  

 

 

 

Z rekomendacji uczestników

 

“(…) to bardzo ciekawa propozycja dla osób, które są zainteresowane podstawowymi zagadnieniami związanymi z dystrybucją treści (nie tylko poprzez media elektroniczne) związanymi z działalnością instytucji, organizacji czy firmy działającej w sektorze kulturalnym. Kurs przyda się osobom, które chcą poznać podstawowe informacje i narzędzia, lub które może i mają pewne podstawy, ale czują się zagubione i odnoszą wrażenie nieskuteczności swoich działań”.

 

 

 

Z rekomendacji uczestników

 

“Kurs znakomicie porządkuje wiele istotnych kwestii. Składa się na niego kilkanaście godzin poznawania szczegółów na temat promowania wydarzeń, budowania społeczności, tworzenia wartościowych treści, wykorzystywania automatyzacji w kontakcie z klientem, a także budowania relacji ze środowiskiem medialnym. Całość jest wzbogacona konkretnymi przykładami, oparta na doświadczeniu i określonych działaniach, dzięki czemu mamy okazję poznać wiele ciekawych sytuacji, narzędzi czy rozwiązań – nierzadko od wewnątrz, czyli od strony raczej niedostępnej osobom postronnym”.

  

Z rekomendacji uczestników

 

“Kawał świetnej wiedzy, usystematyzowanej, podanej przystępnie. Mega podobało mi się to, że powoływałeś się na konkretne przykłady dot. działalności uczestników kursu – to nadal wśród szkolących ogromna rzadkość”.

 

Z ankiety po kursie

 

“Cieszy mnie, że dało się też podejrzeć niektóre rzeczy od środka, zwłaszcza narzędzia, z których samemu się nie korzysta. Zwłaszcza, że nawet na początku nie da się dojść do niektórym opcji, a nie ma jak inaczej tego sprawdzić. Zatem: zestaw konkretnych treści opartych o doświadczenie – to jest to!”

Z ankiety po kursie

 

“Kurs był świetny i przydatny. W wielu kwestiach bardzo pomocny, bo prezentował treści oparte na konkretnych przykładach i “żywych”danych”.   

 

Z ankiety po kursie

Treści kursu i terminy spotkań:

Godziny kursu: 9:00-11:30 w podane niżej dni

2 lutego 2021 r., godz. 9:00 – 11:30

Promocja wydarzeń w kulturze to duże wyzwanie. W instytucjach jest ich bardzo dużo i nieraz ciężko nadążyć z działaniami promocyjnymi. Wyzwaniem są też te największe, biletowane wydarzenia. 

Także animatorzy i menadżerowie często mają problem z dotarciem do swoich najlepszych grup docelowych.

Pokażę krok po kroku jak przeprowadzić promocję wydarzeń bezpłatnych oraz jak przy pomocy remarketingu na Facebooku i w Google ułożyć lejek sprzedażowy dla dużych wydarzeń reklama po reklamie. Jestem przekonany, że to może się zwracać.

3 lutego 2021 r., godz. 9:00 – 11:30

 

Utrzymywanie komunikacji czasem nazywamy bieżączką, bo to chyba główna bolączka, a często główne zadanie wielu działów i osób od promocji. Tymczasem ograniczając działania możemy tak naprawdę uzyskać lepsze efekty, jeśli skupimy się na budowaniu społeczności wokół instytucji, zespołu czy tematu.

Pokażę jak ułożyć harmonogram treści tak, by nas nie przerósł i był nastawiony na konkretne efekty. Zajmiemy się różnymi mediami społecznościowymi i poświęcimy czas grupom na Facebooku.

4 lutego 2021, godz. 9:00 – 11:30

Content marketing działa cuda w wielu dziedzinach, a choć jest już kilka pozytywnych przykładów, przez kulturę nie został jeszcze dobrze odkryty i dostatecznie wykorzystany . A przecież to świetny sposób, by przy zerowym budżecie wypracować bardzo pozytywne efekty.

Pokażę jak tworzyć “content” od wyboru tematu, przez stworzenie planu, realizację (pisanie lub pracę z osobą odpowiedzialną za wideo) aż do promocji poszczególnych artykułów czy innego typu treści (wideo, grafiki lub dźwięk).

9 lutego 2021 r., godz. 9:00 – 11:30

E-mail wciąż jest niedostatecznie wykorzystywanym kanałem. Nie chodzi jednak o wysyłanie spamu, a o wartościowe newslettery, które będą realną pomocą w działaniach promocyjnych.

Chatboty to znów nowość i choć czasem próbujemy skorzystać z ich potencjału, to jednak często też bardzo się ich boimy.

Krok po kroku wyjaśnię jak postępować z oboma tymi kanałami dystrybucji treści, jak zbudować automatyzację, ustawić autorespondery i wysyłać wiadomości tak, żeby ludzie czytali i reagowali na nie.

10 lutego 2021 r., godz. 9:00 – 11:30

Kultura może być obecna w mediach. Czasem łatwiej nawet niż inne sektory. Przy odpowiedniej pracy z mediami dostajemy dostęp do publiczności, do której nie dotarlibyśmy własnymi i płatnymi kanałami. Nawet najmniejsze instytucje, menadżerowie i animatorzy mogą przebić się do redakcji.

Pokażę jak budować swoje kontakty w mediach świadomie i krok po kroku; jak budować na zaufaniu i wzajemnym szacunku, ale też tak, by osiągać zamierzone przez siebie rezultaty.

fullsizeoutput_223

Prowadzący:
Grzegorz Jędrek

Hej, 

jeśli trafiłeś na tę stronę, to prawie na pewno już mnie znasz, ale zawsze warto przywitać się jeszce raz. Jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie mam m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie.

Do zobaczenia na kursie!