Jak od zera rozkręcić
konto na TikToku?

Kurs online dla kultury

240 minut kursu online live

Cztery godziny kursu na platformie Zoom, konkretne przykłady i porady oraz możliwość bieżącego zadawania pytań.

przetestowane rozwiązania

Robert Strębski rozkręcił konto na TikToku Kutnowskiego Domu Kultury do ponad 25 000 obserwujących.

rozwiązania dla kultury

  • Kurs jest dostosowany do sektora kultury. Omawiamy te rozwiązania, które nie wymagają płatnej reklamy.

Kiedy?
17 marca, 9:00 - 13:00

Koszt:
200 zł


Ilość miejsc:
25

Zapisz się wysyłając e-mail o temacie “Kurs TikTok” na adres: grzegorz@wniedoczasie.pl

Decyduje kolejność zgłoszeń!

TikTok jest świetnym, nowym medium społecznościowym, choć zdążył już obrosnąć wieloma mitami. Można go wykorzystać zarówno do budowania własnej marki osobistej, jak i rozpoznawalności instytucji czy organizacji – zwłaszcza takich, które chcą trafić do młodszych odbiorców.

Czego się dowiesz z kursu?

– Dostarczymy Ci informacje o platformie, które pomogą Ci wystartować.

– Podpowiemy jak skonkretyzować swój pomysł na film.

– Pokażemy, jak nagrywamy filmy telefonem. 

– Podpowiemy Ci, jak nawiązać pierwsze interakcje z innymi użytkownikami.

– Podpowiemy, jak zadbać o swój profil.

– Wyjaśnimy, czym jest konto PRO

– Dorzucimy trochę teorii o treściach, które się niosą.

– Damy znać o nowościach i zmianach na platformie, których można się spodziewać.

– Wszystko to w miłej atmosferze, wśród ludzi, którzy tak jak i Ty pracują w kulturze.

Dla kogo jest ta oferta?

  • Instytucje kultury
  • Management
  • Edukatorzy
  • Artyści
  • NGO

A czy jeśli nie jestem w żadnej z powyższych grup, to też mogę się zapisać?

Oczywiście. Musisz tylko pamiętać, że treść kursu ukierunkowana jest przede wszystkim na osoby aktywnie działające w sektorze szeroko pojętej kultury.

Robert_TikTok_2

Prowadzący:
Robert Strębski

Jest specjalistą ds. organizacji i promocji oraz koordynatorem ds. mediów społecznościowych w Kutnowskim Domu Kultury. Konto tej instytucji rozkręcił do ponad 25 tys. obserwujących, a jego TikToki mają już blisko 100 000 polubień. Z branżą kultury związany od 6 lat, a doświadczenie w social mediach zdobywał jeszcze w czasach świetności Naszej Klasy.
Grzegorz_TikTok_1

Współprowadzący:
Grzegorz Jędrek

Jeśli trafiłeś na tę stronę, to prawie na pewno już mnie znasz, ale zawsze warto przywitać się jeszcze raz. Jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie mam m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie.

Do zobaczenia na kursie!