Media społecznościowe
w międzyczasie

Darmowy minikurs praktyczny
dla instytucji kultury i NGO

Podejmij wyzwanie i ogarnij sociale na lato(a) w 5 tygodni

Bezpłatny minikurs mailowy

Start: 30 maja

Zapisy zamknięte

5 e-maili

ze wstępem do kolejnych tematów
i dobrymi przykładami

5  zadań
praktycznych

które wykonasz w międzyczasie (do 30 min)

Bonusy dla wytrwałych 😊

Prowadzenie profili organizacji i instytucji kultury w mediach społecznościowych to praca. 

Praca, którą ludzie kultury nierzadko wykonują przy okazji, gdzieś w przelocie między jednymi obowiązkami a drugimi.  

Obecnie – obok strony internetowej – obecność w mediach społecznościowych jest bardzo pomocnym i skutecznym kanałem nie tylko promowania działalności kulturalnej, ale też budowania społeczności wokół organizacji.

Skoro tu trafiłaś lub trafiłeś, to znaczy, że choć nie masz za wiele czasu na zajmowanie się tym obszarem, chcesz go doszlifować, by służył Twojej organizacji – świetnie się składa!

Dołącz do minikursu mailowego, w czasie którego przeprowadzimy Cię krok po kroku przez kilka kluczowych zagadnień.

Czy to kurs dla mnie?

Jeśli na choć jedno z tych pytań odpowiadasz “tak”, to ten kurs szykowaliśmy z myślą o Tobie.
 
Pomożemy Ci uporządkować profile Twojej organizacji w mediach społecznościowych, podpowiemy, na co  warto zwrócić uwagę i jak sensownie ułożyć sobie prowadzenie takich kont, by przynosiły oczekiwane efekty przy optymalnym dla Ciebie nakładzie pracy.

Dlaczego to robimy?

Od dłuższego czasu Wniedoczasie pracuje z instytucjami kultury i szkoli sektor kultury. Chcemy Ci pokazać w jaki sposób pracujemy, dzieląc się z Tobą częścią naszej wiedzy. To też dla nas okazja, by poznać nowe osoby, którym pomoc Wniedoczasie może się przydać.

Jak będzie przebiegać wyzwanie?

  • CEL: odświeżenie profili w mediach społecznościowych Twojej organizacji w 5 tygodni.
  • NA CZYM TO POLEGA: Po zapisie przez formularz raz w tygodniu otrzymasz od Grzegorza e-mail z wprowadzeniem do tematu tygodnia oraz krótkim zadaniem praktycznym do wykonania. Efektami pracy możesz dzielić się w naszej grupie na Facebooku “Uczę się PR i marketingu w niedoczasie” – tam będziemy dawać sobie informacje zwrotne, prosić o radę i kibicować w zmianach. 🙂
  • ILE CZASU MUSZĘ POŚWIĘCIĆ: Szacujemy, że realizacja jednego zadania zajmie Ci maksymalnie 30 min.

Nie wiesz, czy ze wszystkim zdążysz? Nie martw się – nie trzeba wykonać wszystkich zadań, żeby wziąć udział i zobaczyć postęp.

Tematy wyzwań

  • 1. Tydzień: Facebook i Instagram – audyt i odświeżenie informacji podstawowych profili
  • 2. Tydzień: Do kogo piszemy? Różnice między grupami odbiorców_czyń w poszczególnych kanałach
  • 3. Tydzień: Kiedy postujemy? Kalendarz publikacji dopasowany do odbiorców_czyń i instytucji
  • 4. Tydzień: Jak tworzyć treści do mediów społecznościowych?
  • 5. Tydzień: Zaangażowanie w mediach społecznościowych

Zapisy zamknięte