ze wstępem do kolejnych tematów
i dobrymi przykładami
które wykonasz w międzyczasie (do 30 min)
Prowadzenie profili organizacji i instytucji kultury w mediach społecznościowych to praca.
Praca, którą ludzie kultury nierzadko wykonują przy okazji, gdzieś w przelocie między jednymi obowiązkami a drugimi.
Obecnie – obok strony internetowej – obecność w mediach społecznościowych jest bardzo pomocnym i skutecznym kanałem nie tylko promowania działalności kulturalnej, ale też budowania społeczności wokół organizacji.
Skoro tu trafiłaś lub trafiłeś, to znaczy, że choć nie masz za wiele czasu na zajmowanie się tym obszarem, chcesz go doszlifować, by służył Twojej organizacji – świetnie się składa!
Dołącz do minikursu mailowego, w czasie którego przeprowadzimy Cię krok po kroku przez kilka kluczowych zagadnień.
Nie wiesz, czy ze wszystkim zdążysz? Nie martw się – nie trzeba wykonać wszystkich zadań, żeby wziąć udział i zobaczyć postęp.