Marketing firm sektora kultury

Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

Marketing firm sektora kultury

Cena ustalana jest na początku okresu rozliczeniowego.
Jest zależna od ilości pracy, którą nam zlecisz, w stosunku do tej którą wykonasz Ty lub Twój zespół.
od 900 zł brutto miesięcznie
  • Krok 1: Przeprowadzimy audyt dotychczasowej komunikacji i działań marketingowych (nie oceniamy, dajemy rekomendacje)
  • Krok 2: Ustalimy Twoje najpilniejsze cele i potrzeby
  • Krok 3: Wesprzemy Ciebie lub Twój zespół w prowadzeniu bieżącej komunikacji
  • Krok 4: Wspólnie zbudujemy powtarzalny system pozyskiwania potencjalnych klientów
  • Krok 5: uspójnimy komunikację i pomożemy Ci świadomie zbudować lub rozbudować markę i ustalimy co jeszcze możemy razem osiągnąć

Jak będziemy współpracować?

Krótkie cykle

Pracujemy online w dwutygodniowych cyklach, każdorazowo ustalając na spotkaniach priorytety na dany cykl.

Rozliczenia

Nasz okres rozliczeniowy to jeden miesiąc i po każdym miesiącu możesz zrezygnować ze współpracy.

Współpraca

na co dzień Współpracujemy z Tobą lub osobą oddelegowaną do marketingu, która dużo wie o Twojej firmie i może podejmować decyzje.

Wsparcie

Rekomendujemy co najmniej trzy miesiące współpracy, ale niektórzy nasi klienci widzą także wartość w dłuższej współpracy, poszerzając o nas swoje możliwości

Kim jesteśmy?

cropped-wniedoczasie_ico-1.png

Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.

To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest usprawnienie i odczarowanie PR i marketingu w kulturze.

Pracując z wieloma instytucjami i organizacjami z całej Polski możemy skutecznie dzielić się z Tobą doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami.

Jesteśmy na bieżąco z głównymi trendami, korzystamy z elementów współczesnych metodyk takich jak lean czy design thinking, czerpiemy inspiracje i wiedzę z sektora biznesowego, przekładając ją na sektor kultury.

Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.