Wsparcie marketingu instytucji kultury

Usprawnij swój system promocji w 3 miesiące

Pomagamy znaleźć te działania, które przynoszą najlepsze efekty i ułożyć je w system jasny dla całego zespołu Twojej instytucji.

Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

Wsparcie marketingu instytucji kultury​

Cena ustalana jest na początku okresu rozliczeniowego.
Jest zależna od ilości pracy, którą nam zlecisz, w stosunku do tej, którą wykonasz Ty lub Twój zespół.
od 950 zł brutto miesięcznie
  • Krok 1: Ustalimy Twoje najpilniejsze cele i potrzeby
  • Krok 2: pomożemy Ci zmierzyć efektywność kanałów komunikacji
  • Krok 3: Wspólnie zbudujemy powtarzalny system bieżącej komunikacji
  • Krok 4: Wprowadzimy ustalone zmiany w komunikacji

Rekomendujemy co najmniej trzy miesiące współpracy. 

W razie potrzeby możemy także pracować razem w dłuższym okresie, zwiększając możliwości Twojego zespołu.

Jak będziemy współpracować?

Krótkie cykle

Pracujemy online w jedno lub dwutygodniowych cyklach, każdorazowo ustalając na spotkaniach priorytety na dany cykl.

Rozliczenia

Nasz okres rozliczeniowy to jeden miesiąc i po każdym miesiącu możesz zrezygnować ze współpracy.

Współpraca

Najbliżej pracujemy z tymi osobami z Twojej instytucji, które są bezpośrednio odpowiedzialne za komunikację, ale w razie potrzeby możemy też spotkać się z całym zespołem.

Doświadczenie i wiedza

Dzielimy się naszą znajomością narzędzi i doświadczeniami z wielu projektów. Dostosowujemy rozwiązania do tego, co jest już obecnie w marketingu Twojej instytucji.

Kim jesteśmy?

cropped-wniedoczasie_ico-1.png

Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.

To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest usprawnienie i odczarowanie PR i marketingu w kulturze.

Pracując z wieloma instytucjami i organizacjami z całej Polski możemy skutecznie dzielić się z Tobą doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami.

Jesteśmy na bieżąco z głównymi trendami, korzystamy z elementów współczesnych metodyk takich jak lean czy design thinking, czerpiemy inspiracje i wiedzę z sektora biznesowego, przekładając ją na sektor kultury.

Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.