Pomagamy znaleźć te działania, które przynoszą najlepsze efekty i ułożyć je w system jasny dla całego zespołu Twojej instytucji.
Rekomendujemy co najmniej trzy miesiące współpracy.
W razie potrzeby możemy także pracować razem w dłuższym okresie, zwiększając możliwości Twojego zespołu.
Pracujemy online w jedno lub dwutygodniowych cyklach, każdorazowo ustalając na spotkaniach priorytety na dany cykl.
Nasz okres rozliczeniowy to jeden miesiąc i po każdym miesiącu możesz zrezygnować ze współpracy.
Najbliżej pracujemy z tymi osobami z Twojej instytucji, które są bezpośrednio odpowiedzialne za komunikację, ale w razie potrzeby możemy też spotkać się z całym zespołem.
Dzielimy się naszą znajomością narzędzi i doświadczeniami z wielu projektów. Dostosowujemy rozwiązania do tego, co jest już obecnie w marketingu Twojej instytucji.
Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.
To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest usprawnienie i odczarowanie PR i marketingu w kulturze.
Pracując z wieloma instytucjami i organizacjami z całej Polski możemy skutecznie dzielić się z Tobą doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami.
Jesteśmy na bieżąco z głównymi trendami, korzystamy z elementów współczesnych metodyk takich jak lean czy design thinking, czerpiemy inspiracje i wiedzę z sektora biznesowego, przekładając ją na sektor kultury.
Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.
Szukasz nowych sposobów i skutecznych metod do promowania działań w kulturze?
Copywriting, content, social media, elementy PR-u: nasze kursy dostarczą Ci niezbędnej wiedzy i narzędzi.