Reklama na Facebooku i w Google dla kultury

Zwiększ zainteresowanie Twoimi wydarzeniami 
dzięki płatnej reklamie

Przygotujemy dla Ciebie kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i w Google, napiszemy do nich teksty, dobierzemy grupy docelowe i zarekomendujemy budżet.

Ta oferta jest dla Ciebie, jeśli:

Budżet wcale nie musi być duży

Poniżej znajdziesz przykłady kosztów reklam na Facebooku prowadzonych przez nas w różnych projektach niskobudżetowych.

Nie zawsze jest tanio: im bardziej niszowe wydarzenie, tym koszty stają się większe. Nie zawsze budżet pojedynczego wydarzenia jest mały: im większe wydarzenie lub projekt, tym większego potrzebuje budżetu.

Jednak płatna reklama bardzo ułatwia promocję wydarzeń i projektów. 

Nawet te najbardziej niszowe projekty, gdzie koszty reakcji na wydarzenie sięgają 7 zł (czyli dużo więcej niż na tabeli poniżej) pozwalają dotrzeć do osób, które w innym przypadku nie dowiedziałyby się o wydarzeniu.

 

*Kolumny kolejno: wyniki, zasięg, wyświetlenia, koszt/wynik, wydana kwota

 

Reklama na Facebooku i w Google dla kultury​

Cena ustalana jest na początku okresu rozliczeniowego.
Jest zależna od ilości pracy, którą nam zlecisz, w stosunku do tej, którą wykonasz Ty lub Twój zespół.
od 700 zł brutto miesięcznie
  • Napiszemy lub sprawdzimy Twoje teksty reklamowe
  • Dobierzemy grupy docelowe i inne ustawienia reklam
  • Zarekomendujemy odpowiednie budżety reklamowe
  • Będziemy pracować na naszych lub Twoich kontach reklamowych
  • Ważne! Budżet reklamowy nie jest wliczony w koszt usługi
  • Pracujemy na dostarczonych przez Ciebie zdjęciach lub grafikach, rekomendując, co powinno się na nich znaleźć

Jak będziemy współpracować?

Przejrzystość

Możemy ustawiać reklamę zarówno poprzez nasze jak i Twoje konta reklamowe.

Rozliczenia

Nasz okres rozliczeniowy to jeden miesiąc i po każdym miesiącu możesz zrezygnować ze współpracy.

Doświadczenie

Korzystasz z naszych doświadczeń: tworzymy reklamy od lat i mamy szereg zrealizowanych z sukcesem projektów w sektorze kultury.

Elastyczność

To Ty na podstawie naszych rekomendacji dobierasz budżet reklamowy, na którym pracujemy.

Kim jesteśmy?

cropped-wniedoczasie_ico-1.png

Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.

To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest usprawnienie i odczarowanie PR i marketingu w kulturze.

Pracując z wieloma instytucjami i organizacjami z całej Polski możemy skutecznie dzielić się z Tobą doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami.

Jesteśmy na bieżąco z głównymi trendami, korzystamy z elementów współczesnych metodyk takich jak lean czy design thinking, czerpiemy inspiracje i wiedzę z sektora biznesowego, przekładając ją na sektor kultury.

Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.