Przygotujemy dla Ciebie kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie i w Google, napiszemy do nich teksty, dobierzemy grupy docelowe i zarekomendujemy budżet.
Poniżej znajdziesz przykłady kosztów reklam na Facebooku prowadzonych przez nas w różnych projektach niskobudżetowych.
Nie zawsze jest tanio: im bardziej niszowe wydarzenie, tym koszty stają się większe. Nie zawsze budżet pojedynczego wydarzenia jest mały: im większe wydarzenie lub projekt, tym większego potrzebuje budżetu.
Jednak płatna reklama bardzo ułatwia promocję wydarzeń i projektów.
Nawet te najbardziej niszowe projekty, gdzie koszty reakcji na wydarzenie sięgają 7 zł (czyli dużo więcej niż na tabeli poniżej) pozwalają dotrzeć do osób, które w innym przypadku nie dowiedziałyby się o wydarzeniu.
*Kolumny kolejno: wyniki, zasięg, wyświetlenia, koszt/wynik, wydana kwota
Możemy ustawiać reklamę zarówno poprzez nasze jak i Twoje konta reklamowe.
Nasz okres rozliczeniowy to jeden miesiąc i po każdym miesiącu możesz zrezygnować ze współpracy.
Korzystasz z naszych doświadczeń: tworzymy reklamy od lat i mamy szereg zrealizowanych z sukcesem projektów w sektorze kultury.
To Ty na podstawie naszych rekomendacji dobierasz budżet reklamowy, na którym pracujemy.
Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.
To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest usprawnienie i odczarowanie PR i marketingu w kulturze.
Pracując z wieloma instytucjami i organizacjami z całej Polski możemy skutecznie dzielić się z Tobą doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami.
Jesteśmy na bieżąco z głównymi trendami, korzystamy z elementów współczesnych metodyk takich jak lean czy design thinking, czerpiemy inspiracje i wiedzę z sektora biznesowego, przekładając ją na sektor kultury.
Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.