wniedoczasie.pl

PR, marketing i kultura

Strategia marketingowa

Dostosowana do Twoich celów, potrzeb i budżetu na promocję

Osoby i organizacje, z którymi pracujemy, najczęściej nie mają czasu na strategie.

Nawet jeśli marketingiem zajmują się od dawna.

I dlatego pracują z nami. Za dużo się dzieje w związku z bieżącą komunikacją, by móc sobie pozwolić na komfort myślenia o przyszłości. Ciężko też złapać dystans i spojrzeć z zewnątrz. Na pewno znacie ten ogrom: trzeba zrobić wszystko, żeby się udało. A to oznacza więcej pracy, więcej pieniędzy, więcej nadgodzin. Nie zawsze pomaga też śledzenie trendów, bo dopóki się nie ustabilizują trudno odróżnić te rzeczywiste od tych, które są chwilową modą. 

Ale brak strategii prowadzi do marnowania cennych zasobów (tym cenniejszych, im mniej ich posiadamy). Co z tego, że wydamy pieniądze na reklamę na Facebooku, w Google, w radiu, w telewizji i na billboardach oraz na nową stronę internetową, jeśli te działania nie łączą się ze sobą?

Po co jest strategia? Peter Drucker, jeden z ojców współczesnych metod zarządzania, napisał: “Najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie”.

Wiele agencji reklamowych (choć przyznajemy, że nie wszystkie) działa kampaniami: tworzą bez udziału klienta ustandaryzowaną strategię i cały wysiłek wkładają w działania kreatywne i dystrybucję, by zwrócić uwagę tłumów.

My jesteśmy maratończykami. Ustalamy najpierw gdzie jesteś i gdzie powinieneś lub powinnaś dotrzeć, by wskoczyć do następnego etapu. I dopiero wtedy mówimy Ci, która ścieżka będzie najlepsza. Nie mamy stałego zespołu kreatywnego, którego koszty musielibyśmy przenieść na Ciebie. A to oznacza przystępniejsze ceny.

Gdy budujemy strategię, nasi klienci mówią, że przychodzą im do głowy pomysły, że wszystko im się wreszcie układa, że po cichu wiedzieli, że tak mają zrobić, ale teraz wreszcie widzą konkretną drogę i kolejne działania.

W następnych krokach pracują z nami lub własnymi środkami, a my mamy frajdę z ich sukcesu. Bo choć nie ma strategii, która byłaby na zawsze, to jednak cieszy nas, gdy widzimy, że następne etapy osiągają bez zadyszki.

Starter

820 zł

cena brutto

Najlepsza dla:

jednoosobowych działalności, małych instytucji kultury, początkujących fundacji i stowarzyszeń, artystów, animatorów i edukatorów z bazą fanów do 3000 odbiorców.

Standard

2500 zł

cena brutto

Najlepsza dla:

firm z kilkuosobowym zespołem, instytucji kultury powyżej 40 os., fundacji i stowarzyszeń, artystów, animatorów i edukatorów z bazą fanów powyżej 3000 odbiorców.

Premium

od 3900 zł

cena brutto

Najlepsza dla:

samorządów, spółek, oddziałów korporacji, instytucji powyżej 100 os., czołowych fundacji i stowarzyszeń, artystów, animatorów i edukatorów z bazą fanów powyżej 25 000 odbiorców.

Wolisz zadzwonić?  My czasem też.  Zadzwoń na 660 429 207.

W pakiecie Starter:

+ Analiza komunikacji

+ Dwa warsztaty strategiczne online (2+2h)

+ Spisana strategia ze wskazaniem najważniejszego, następnego kroku

W pakiecie Standard:

+ Analiza komunikacji i dostarczonych danych

+ Dwa warsztaty strategiczne online (2+2h)

+ Spisana strategia ze wskazaniem dwóch scenariuszy i najważniejszego, następnego kroku dla każdego scenariusza

+ 2 dodatkowe wywiady ze wskazanymi pracownikami (1+1h)

+ prezentacja strategii przed zarządzającymi

+ spotkanie ze wskazówkami do realizacji (1h)

W pakiecie Premium:

+ indywidualne ustalenie zakresu, potrzeb, koniecznych dodatkowych badań rynku,

+ dopasowanie ilości spotkań, narzędzi i zakresu danych przy udziale zamawiającego

Bezpłatna konsultacja

Zastanawiasz się czy to dla Ciebie? Zadzwoń pod numer 660 429 207 lub napisz na grzegorz@wniedoczasie.pl

Jakie narzędzia i kanały możemy pomóc Ci wykorzystać?

+ Media społecznościowe: Facebook, Instagram, Quora, TikTok, YouTube

+ Mailing

+ Reklama w Google i na Facebooku

+ Strony www

+ Webinary

+ Content Marketing

+ Lejki sprzedażowe

+ Kontakty z mediami

 

Zalety strategii

Pomagamy Ci uporządkować wiedzę o Twoich odbiorcach. To oni są punktem wyjścia naszych strategii.

Strategia to nie raport, z którego wnioski trzeba dopiero wyciągnąć. Zamiast tego dajemy Ci zwięzły i jasny pomysł na przyszłość i konkretnie wskazujemy krok, który musisz ku niej zrobić. 

Rekomendujemy działania, które dobrze rozumiemy i których działanie testowaliśmy.

Wielu naszych klientów już na poziomie warsztatów uzyskuje na tyle jasny obraz sytuacji, że uwalniają swoją kreatywność.

Patrzymy z dystansem, a to oznacza, że możemy dostarczyć Ci nowego spojrzenia na to, czym zajmujesz się codziennie.

Budujemy na wiedzy. Ciągle uczymy się nowych narzędzi, wczytujemy się w dokumentacje, sprawdzamy nowe koncepcje i podejścia, by zawsze być gotowym do tworzenia przyszłości.

Co dalej?

Są dwie opcje:

1. Strategię możesz zrealizować na własną rękę, ze swoim zespołem lub współpracownikami. Już na poziomie układania strategii bierzemy pod uwagę Twoją wiedzę o poszczególnych narzędziach, możliwości czasowe i budżetowe.

2. Jeśli nie masz czasu, potrzebujesz wsparcia w którejś z dziedzin (np. ustawienie reklam, teksty reklamowe i treści w SM, wideo, branding) możemy pomóc Ci w realizacji lub zarekomendować podwykonawców. Ofertę przygotujemy wtedy indywidualnie i będzie to stała, umówiona stawka, a nie procent od budżetu.

Wierzymy w uczciwy marketing. W zależności od potrzeb nasi klienci decydują się na pierwszą lub drugą opcję, a my zawsze szanujemy ich wybór.

Z kim będziesz pracować?

fullsizeoutput_223

Z Grzegorzem Jędrkiem
i jego zespołem

Jeśli trafiłeś na tę stronę, to prawie na pewno już mnie znasz, ale zawsze warto przywitać się jeszcze raz.

Od 2017 roku jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie mam m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych.

Współpracuję z korpo, z instytucjami kultury, artystami, NGO. Tam, gdzie jest ciekawie. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Jestem też badaczem komunikacji w nowych mediach.

Zajmuję się wraz z moim zespołem marketingiem strategicznym, bo moje mocne strony według CliftonStrengths to kolejno odkrywczość, strateg, zbieranie, intelekt, rozwijanie innych.

Wierzę w coś, co nazywam: marketing wartości.