Przejdź do treści

Usługi marketingowe
dla kultury

Łączymy z publicznością

Pracując przez lata z dziesiątkami instytucji, firm i organizacji, zauważyliśmy, jak wiele problemów nieustannie się powtarza. Dlatego wypracowaliśmy systematyczne metody promocji odpowiednio dostosowane do Twoich wyzwań.

fot. Karol Stańczak / NCK

Zmiana komunikacji Metodą Wniedoczasie

Wiele problemów w sektorze kultury bywa podobnych i powtarzalnych – także pod względem komunikacji i marketingu. Nasza metoda pozwala odzyskać lub uzyskać ciągłość i spójność komunikacji nawet w 2 do 4 miesięcy. Warunkiem jest realne wprowadzenie zmian w sposobach Waszego działania.

Jak działamy?

Czy to krótka, miesięczna współpraca czy długie partnerstwo, pracujemy w czterech kluczowych obszarach.

1. Definiowanie wyzwań

Najważniejsze, to rozwiązywać właściwe problemy i wyzwań.

2. Marka

Razem zbudujemy podstawy strategiczne Waszej marki.

3. Plan działania

Ustalamy, co trzeba zrobić krok po kroku, by osiągnąć Wasze cele.

4. Komunikacja

Wprowadzamy komunikację opartą o fundament poprzednich kroków.

Marketing dla kultury

Możecie powiększyć możliwości Waszego zespołu  o naszą pracę i doświadczenie.

Reklamy Meta Ads
i Google Ads

Promocja wydarzeń, festiwali i projektów

Indywidualne Plany Działań

Szkolenia marketingowe

Konsulting marketingowy

Strategie marketingowe