Oferta z marketingu kultury

Łączymy z publicznością!

Pracując przez lata z dziesiątkami instytucji, firm i organizacji, zauważyliśmy, jak wiele problemów nieustannie się powtarza. Dlatego wypracowaliśmy systematyczne metody promocji odpowiednio dostosowane do Twoich wyzwań.

fot. Karol Stańczak / NCK

Promuj swój projekt lub wydarzenie

Przed Tobą grant, stypendium, festiwal, premiera lub jubileusz, i przez to masz całe mnóstwo pracy?

Sprawdź, w czym możemy Cię odciążyć w budżecie, który posiadasz.

Możemy pomóc Ci ułożyć wykonalny plan promocji, wykupić reklamy, napisać odpowiednie teksty i wiele więcej.

Promuj swoją instytucję lub samorząd

Rozwijasz swoją instytucję? Zmieniasz jej kierunek? A może czujesz, że stanęliście w miejscu?

Wypracowaliśmy pięciostopniową skalę rozwoju organizacji dostosowaną do sektora kultury.

Pomożemy Ci zidentyfikować obecne wyzwania komunikacyjne i usunąć blokady rozwojowe według naszej metody.

Promuj siebie, swoją organizację lub firmę

Tworzysz coś własnego (lub wspólnego) i potrzebnego w sektorze kultury lub edukacji?

Wspieraliśmy wiele takich osób i organizacji. Sami dobrze pamiętamy, jak to jest zaczynać od zera, budując powoli zaufanie do marki i tego, co sobą reprezentujemy.

Wiemy, jak przeprowadzić Ciebie lub Twoją organizację przez etapy budowania silnej marki.

Zaufali nam

Spotykamy wiele świetnych osób i zespołów. Cenimy współpracę opartą na wzajemnym zaufaniu. 

instytucji i organizacji, z którymi pracowaliśmy
+ 5
osób uczestniczących w kursach, warsztatach i szkoleniach
+ 0
użytkowników bloga od 2017 roku
+ 50000

Jak działamy?

Czy to krótka, miesięczna współpraca czy długie partnerstwo, pracujemy w czterech kluczowych obszarach.

Diagnoza

Definiujemy z Wami kluczowe wyzwania.

Marka

Razem budujemy zaufanie ludzi do Was.

Komunikacja

Robimy ją za Was lub uzupełniamy Was.

Technologia

Dobieramy i ustawiamy narzędzia (np. reklamy).

cropped-wniedoczasie_ico-1.png

Kim jesteśmy?

Wniedoczasie specjalizuje się w marketingu kultury.

To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury poprzez wsparcie w kontaktach z publicznością aktywnych osób, instytucji, organizacji i projektów.

Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.