Pracując przez lata z dziesiątkami instytucji, firm i organizacji, zauważyliśmy, jak wiele problemów nieustannie się powtarza. Dlatego wypracowaliśmy systematyczne metody promocji odpowiednio dostosowane do Twoich wyzwań.
fot. Karol Stańczak / NCK
Wiele problemów w sektorze kultury bywa podobnych i powtarzalnych – także pod względem komunikacji i marketingu. Nasza metoda pozwala odzyskać lub uzyskać ciągłość i spójność komunikacji nawet w 2 do 4 miesięcy. Warunkiem jest realne wprowadzenie zmian w sposobach Waszego działania.
Czy to krótka, miesięczna współpraca czy długie partnerstwo, pracujemy w czterech kluczowych obszarach.
Najważniejsze, to rozwiązywać właściwe problemy i wyzwań.
Razem zbudujemy podstawy strategiczne Waszej marki.
Ustalamy, co trzeba zrobić krok po kroku, by osiągnąć Wasze cele.
Wprowadzamy komunikację opartą o fundament poprzednich kroków.
Możecie powiększyć możliwości Waszego zespołu o naszą pracę i doświadczenie.
Dzięki Akademii łatwiej Ci będzie wykorzystać marketing kultury w Twojej pracy: możesz się tu uczyć, wymieniać doświadczeniami i konsultować z prowadzącym i społecznością Akademii.
Wniedoczasie specjalizuje się w marketingu kultury. Naszym celem jest rozwój sektora kultury poprzez wsparcie w kontaktach z publicznością aktywnych osób, instytucji, organizacji i projektów.
© Wniedoczasie 2025