Łączymy z publicznością!
Pracując przez lata z dziesiątkami instytucji, firm i organizacji, zauważyliśmy, jak wiele problemów nieustannie się powtarza. Dlatego wypracowaliśmy systematyczne metody promocji odpowiednio dostosowane do Twoich wyzwań.
fot. Karol Stańczak / NCK
Przed Tobą grant, stypendium, festiwal, premiera lub jubileusz, i przez to masz całe mnóstwo pracy?
Sprawdź, w czym możemy Cię odciążyć w budżecie, który posiadasz.
Możemy pomóc Ci ułożyć wykonalny plan promocji, wykupić reklamy, napisać odpowiednie teksty i wiele więcej.
Rozwijasz swoją instytucję? Zmieniasz jej kierunek? A może czujesz, że stanęliście w miejscu?
Wypracowaliśmy pięciostopniową skalę rozwoju organizacji dostosowaną do sektora kultury.
Pomożemy Ci zidentyfikować obecne wyzwania komunikacyjne i usunąć blokady rozwojowe według naszej metody.
Tworzysz coś własnego (lub wspólnego) i potrzebnego w sektorze kultury lub edukacji?
Wspieraliśmy wiele takich osób i organizacji. Sami dobrze pamiętamy, jak to jest zaczynać od zera, budując powoli zaufanie do marki i tego, co sobą reprezentujemy.
Wiemy, jak przeprowadzić Ciebie lub Twoją organizację przez etapy budowania silnej marki.
Czy to krótka, miesięczna współpraca czy długie partnerstwo, pracujemy w czterech kluczowych obszarach.
Definiujemy z Wami kluczowe wyzwania.
Razem budujemy zaufanie ludzi do Was.
Robimy ją za Was lub uzupełniamy Was.
Dobieramy i ustawiamy narzędzia (np. reklamy).
Wniedoczasie specjalizuje się w marketingu kultury.
To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury poprzez wsparcie w kontaktach z publicznością aktywnych osób, instytucji, organizacji i projektów.
Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.