Naszym celem jest rozwój sektora kultury poprzez wsparcie w kontaktach z publicznością aktywnych osób, instytucji, organizacji i projektów.
Dla naszych klientów tworzymy strategie, wykupujemy reklamy, wspieramy instytucję w promocji projektów, festiwali, jubileuszy i wydarzeń. Ponadto szkolimy z marketingu kultury i public relations.
Firma powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku.
Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.
Pracując z wieloma instytucjami i organizacjami z całej Polski możemy skutecznie dzielić się z Tobą doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami.
Jesteśmy na bieżąco z głównymi trendami, korzystamy z elementów współczesnych metodyk takich jak agile, lean czy design thinking, czerpiemy inspiracje i wiedzę z sektora biznesowego, przekładając ją na sektor kultury – zawsze z poszanowaniem dla samej kultury.
Aktywnie włączamy się w rozwój sektora kultury.
W 2023 roku wspieraliśmy NCK w opracowaniu książki „Budowanie organizacji”, która ma pomóc w rozwijaniu modeli organizacyjnych instytucji kultury.
Na zlecenie Creative Europe Desk Polska opracowaliśmy poradnik „Promocja międzynarodowych projektów kulturalnych”.
Pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, jak np. będący w fazie testów i rozwoju portal wydarzeniowy działający w Lublinie.
Regularnie występujemy na konferencjach dotyczących sektora kultury, podejmując tematy marketingu kultury, wskaźników sektorowych czy wykorzystania nowych technologii dla rozwoju sektora kultury.