O Wniedoczasie

Promowanie wydarzeń robi się coraz trudniejsze?

Wniedoczasie pomaga układać powtarzalne systemy PR i marketingu kultury, dzięki którym możesz skupić się na kreatywnej części swojej pracy.

+ 100000
czytelników bloga od 2017 roku

Specjalizujemy się w usługach i kursach z PR i marketingu kultury.

Firma powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury, poprzez wsparcie osób zajmujących się PR i marketingiem w kulturze.

Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.

+ 10
instytucji i organizacji, z którymi pracowaliśmy

Pracując z wieloma instytucjami i organizacjami z całej Polski możemy skutecznie dzielić się z Tobą doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami.

Jesteśmy na bieżąco z głównymi trendami, korzystamy z elementów współczesnych metodyk takich jak lean czy design thinking, czerpiemy inspiracje i wiedzę z sektora biznesowego, przekładając ją na sektor kultury.

+ 100
uczestników kursów

Aktywnie włączamy się w tworzenie sektora kultury.

W 2023 roku wspieraliśmy NCK w opracowaniu książki „Budowanie organizacji”, która ma pomóc w rozwijaniu modeli organizacyjnych instytucji kultury. Na zlecenie Creative Europe Desk Polska opracowaliśmy poradnik „Promocja międzynarodowych projektów kulturalnych”. Regularnie występujemy na konferencjach dotyczących sektora kultury, podejmując tematy marketingu kultury, wskaźników sektorowych, wykorzystania nowych technologii (w tym także sztucznej inteligencji) dla rozwoju sektora kultury. 

Nasz zespół

Grzegorz Jędrek – autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie i wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Prowadził warsztaty m. in. na zlecenie NCK, IKM, PIK, ŁDK.

Joanna Ciesielka – politolożka, managerka projektów i service designerka. W pracy zwraca uwagę na potrzeby odbiorców i na nie odpowiada. Pomagała realizować ponad setkę różnych projektów na uniwersytetach, w trzecim sektorze i prywatnych firmach. Współpracowała m.in. z Uniwersytetem Warszawskim, Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej i Lubelskim Parkiem Naukowo-Technologicznym.

Zofia Pawluk – humanistka cyfrowa, i doktorantka literaturoznawstwa. W badaniach zajmuje się analizą zjawisk kulturowych w Sieci, a w szczególności memów oraz trendów na TikToku. Ma doświadczenie jako graficzka komputerowa. Aktualnie pracuje we Wniedoczasie jako Facebook ads specialist.

Michał Szkopek – absolwent historii, archiwista, zajmuje się poszukiwaniem informacji, copywritingiem oraz grafiką. Dawniej redaktor i koordynator projektu. We Wniedoczasie pracuje jako researcher i copywriter.