Oferta: PR i marketing kultury

2022-05-19 Katowice Pracuj w kulturze 3 Narodowe Centrum Kultury NOSPR fot. Karol Stanczak

fot. Karol Stańczak / NCK

Wspieramy osoby zajmujące się promocją kultury.

Pracując z wieloma instytucjami i organizacjami z całej Polski możemy skutecznie dzielić się z Tobą doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami.

Jesteśmy na bieżąco z głównymi trendami, korzystamy z elementów współczesnych metodyk takich jak lean czy design thinking, czerpiemy inspiracje i wiedzę z sektora biznesowego, przekładając ją na sektor kultury z uwzględnieniem jego specyfiki.

+ 50000
czytelników bloga od 2017 roku
+ 5
instytucji i organizacji, z którymi pracowaliśmy
+ 0
uczestników kursów

Wybierz usługę dla siebie:

Konsultacje marketingowe

Diagnoza potrzeb, identyfikacja obszarów do poprawy i ustalenie celów, aby pomóc Ci skupić się na właściwych priorytetach.

Trzymiesięczna współpraca w budowaniu systemu marketingu

Przegląd głównych kanał komunikacji, eliminacja luk oraz ułożenie procesów, w tym usprawnienie promocji wydarzeń, aby zoptymalizować marketing Twojej organizacji.

Reklamy w mediach społecznościowych

Tworzenie i zarządzanie skutecznymi kampaniami reklamowymi na Facebooku, Instagramie i w Google, aby dotrzeć do większej liczby odbiorców wydarzeń i zwiększyć zaangażowanie.

Promocja projektów i wydarzeń

Wsparcie w promocji projektów, festiwali oraz innych wydarzeń kulturalnych, aby pomóc Ci zwiększyć zasięg i zaangażowanie.

Opracowanie strategii marketingowej

Tworzenie spersonalizowanych strategii, które uwzględniają zdobyte doświadczenia, poprawione procesy marketingowe i pomagają dalej rozwijać marketing i PR, zwłaszcza w kontekście planowania większych zmian.

Skontaktuj się z nami,

aby poznać więcej szczegółów lub umówić się na indywidualne spotkanie!

Kim jesteśmy?

cropped-wniedoczasie_ico-1.png

Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.

To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury, poprzez wsparcie osób zajmujących się PR i marketingiem w kulturze.

Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.

Semestr z marketingu kultury 2023

Szukasz nowych sposobów i skutecznych metod do promowania działań w kulturze?

Copywriting, content, social media, elementy PR-u: nasze kursy dostarczą Ci niezbędnej wiedzy i narzędzi.