Osiągaj lepsze wyniki dzięki konkretnemu wsparciu w narzędziach i kanałach marketingowych dla Ciebie lub Twojego zespołu, spersonalizowanym strategiom marketingowym i PR oraz szkoleniom dedykowanym, które zwiększą zasięg Twoich wydarzeń i pomogą jak najlepiej wykorzystać obecne zasoby.
fot. Karol Stańczak / NCK
Wniedoczasie wspiera małe i duże zespoły, w tym szczególnie osoby zajmujące się PR i marketingiem kultury w ich codziennej pracy, zwiększając ich możliwości.
Przykładowe działania:
Przykładowe działania:
Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.
To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury, poprzez wsparcie osób zajmujących się PR i marketingiem w kulturze.
Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.