Wsparcie w PR i marketingu kultury

Rozwijaj instytucję kultury, NGO lub firmę

Osiągaj lepsze wyniki dzięki konkretnemu wsparciu w narzędziach i kanałach marketingowych dla Ciebie lub Twojego zespołu, spersonalizowanym strategiom marketingowym i PR oraz szkoleniom dedykowanym, które zwiększą zasięg Twoich wydarzeń i pomogą jak najlepiej wykorzystać obecne zasoby.

fot. Karol Stańczak / NCK

Klienci o współpracy z nami

Wniedoczasie wspiera małe i duże zespoły, w tym szczególnie osoby zajmujące się PR i marketingiem kultury w ich codziennej pracy, zwiększając ich możliwości.

Optymalizacja strony internetowej

od 900 zł netto*

Ułóż z nami zestaw zadań, w których potrzebujesz wsparcia:

Nie musisz tworzyć nowej strony internetowej, by lepiej ją wykorzystać

Reklamy w sieci i mediach tradycyjnych

Od 800 zł netto za miesiąc współpracy

Specjalizujemy się w obsłudze instytucji kultury i NGO w zakresie:

Zwiększ zasięg swoich projektów i festiwali

Tworzenie i publikacja treści

Od 1000 zł netto za kanał komunikacji miesięcznie

Przykładowe działania:

Nie da się zająć wszystkim na raz: znajdź partnerów do tworzenia dobrych treści

Strategia marketingowa i audyty

od 500 zł netto za audyt jednego kanału komunikacji, od 3000 zł netto za strategię

Możesz wybrać jak głębokich zmian potrzebujesz i jak chcesz je wprowadzić. Opracujemy z Wami:

Znajdź jasny kierunek działań i skup się na małych lub dużych zmianach

Szkolenia dedykowane
i wystąpienia

Od 250 zł netto za godzinę szkolenia

Przykładowe działania:

Zwiększ kompetencje swojego zespołu lub kształtuj wraz z innymi sektorami kultury

Wniedoczasie w liczbach:

+ 50000
czytelników bloga od 2017 roku
+ 5
instytucji i organizacji, z którymi pracowaliśmy
+ 0
uczestników kursów

Kim jesteśmy?

cropped-wniedoczasie_ico-1.png

Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.

To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury, poprzez wsparcie osób zajmujących się PR i marketingiem w kulturze.

Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.