Nie lubisz dzwonić? My czasem też.
To napisz do Grześka na grzegorz@wniedoczasie.pl
Nasze doświadczenie, skuteczne narzędzia i Twoja wiedza o odbiorcach/klientach. To jest nasz przepis.
Najpierw przejrzymy miejsca, w których komunikujesz się ze światem. Później zaprosimy Cię na warsztaty online, na których razem z Tobą wypracujemy podstawy przyszłej, skutecznej komunikacji i sposób docierania do Twoich odbiorców i klientów.
Strategia, którą dostaniesz, to konkretne, spójne i zwięzłe wskazania i rekomendacje.
Nasze doświadczenie, skuteczne narzędzia i Twoja wiedza o odbiorcach/klientach. To jest nasz przepis.
Najpierw przejrzymy miejsca, w których komunikujesz się ze światem. Później zaprosimy Cię na warsztaty online, na których razem z Tobą wypracujemy podstawy przyszłej, skutecznej komunikacji i sposób docierania do Twoich odbiorców/klientów/fanów.
Strategia, którą dostaniesz, to konkretne, spójne i zwięzłe wskazania i rekomendacje.
Jest to pierwszy i niezbędny krok dla naszej współpracy. Realizacja kolejnych, opisanych poniżej, zależy od Ciebie. Możemy zrealizować je wszystkie, albo tylko część.
———
We wcześniejszym kroku ustalimy, czym trzeba zająć się najpierw. Może będzie to kampania w Google lub na Facebooku, a może newsletter, film na YouTube, seria wpisów na blogu, kilka TikToków, landing page. Wesprzemy Cię we wprowadzeniu tej zmiany.
Ten etap pozwoli Ci zobaczyć, na ile wypracowane rozwiązanie odpowiada Twoim oczekiwaniom i potrzebom.
———
Jesteś po pierwszych zmianach. Teraz przygotujemy harmonogram i strategię komunikacji, która pozwoli Ci utrzymać dobrą formę i rosnąć, jednocześnie nie zajmując się tylko i wyłącznie marketingiem i PR. Jesteśmy lean, a to znaczy, że dostosowujemy się do rzeczywistości, a nie rzeczywistość do planu.
———
Jest tak, jakbyś miał/miała własny dział marketingu i PR. Tylko, że zawsze możesz go odpiąć. Wspólnie decydujemy w jakim zakresie i jak długo będziemy współpracować. Dzielimy się obowiązkami i wspólnie realizujemy postawione cele, na bieżąco sprawdzając skuteczność naszych działań. Patrzymy jak rośniesz w siłę, pomagamy, gdy masz kryzys.
Potrzebujesz wsparcia w nagłej sytuacji? Masz pilne wydarzenie czy akcję promocyjną, której nie dasz rady sam/-a obsłużyć? Służymy naszym doświadczeniem. Odciążymy Cię w pracy, stosując z powodzeniem sprawdzone zabiegi i standardowe działania. Ułożymy komunikację tak, żebyś bez nerwów mógł/mogła skupić się na innych działaniach.
Kupujesz nasze doświadczenie i odciążenie w pracy, a także stosowane przez nas i wypróbowane metody.
Masz dwa zasoby: czas i pieniądze. Pamiętaj, że w wielu przypadkach skuteczna komunikacja w Internecie wymaga reklam i budżetu reklamowego. A szczególnie wtedy, gdy potrzebujesz gwałtownie przyspieszyć. Wysokość budżetu nie jest uwzględniona w powyższym cenniku i licząc koszt marketingu musisz ją dodać.
Pomożemy Ci w doborze odpowiedniego budżetu.
Bo nie chcemy pobierać prowizji od działań kreatywnych Twojej marki. Współpracujemy z grafikami, copywriterami, specjalistami od wideo. Możemy ich rekomendować, ale nie musimy! Dzięki temu możemy współpracować z Tobą online, możemy płynnie przejść od Twojej dotychczasowej komunikacji do nowych działań lub wesprzeć Cię w rozwoju organicznym.
Możemy działać tak, jak tego potrzebujesz na obecnym etapie rozwoju.
Od tego, jaką część pracy nad Twoją komunikacją wykonamy my, a jaka część zostanie po Twojej stronie.
Jeśli wprowadzasz istotną zmianę w swojej komunikacji, zrób to w mniej intensywnym okresie.
Będziesz mieć więcej przestrzeni w głowie na pracę nad zmianą.
To teraz mówi Grzesiek: Może i rockmenem nie zostałem, ale i tak mam szczęście do fajnych współpracowników i współpracowniczek. Będziesz pracować ze mną i z nimi.
Jeśli trafiłeś na tę stronę, to prawie na pewno już mnie znasz, ale zawsze warto przywitać się jeszcze raz.
Od 2017 roku jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie mam m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych.
Współpracuję z korpo, z instytucjami kultury, artystami, NGO. Tam, gdzie jest ciekawie.
Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie.
Wierzę w coś, co nazywam: marketing wartości.