fot. Karol Stańczak / NCK
Wspieramy osoby zajmujące się promocją kultury.
Pracując z wieloma instytucjami i organizacjami z całej Polski możemy skutecznie dzielić się z Tobą doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami.
Jesteśmy na bieżąco z głównymi trendami, korzystamy z elementów współczesnych metodyk takich jak lean czy design thinking, czerpiemy inspiracje i wiedzę z sektora biznesowego, przekładając ją na sektor kultury z uwzględnieniem jego specyfiki.
Diagnoza potrzeb, identyfikacja obszarów do poprawy i ustalenie celów, aby pomóc Ci skupić się na właściwych priorytetach.
Przegląd głównych kanał komunikacji, eliminacja luk oraz ułożenie procesów, w tym usprawnienie promocji wydarzeń, aby zoptymalizować marketing Twojej organizacji.
Tworzenie i zarządzanie skutecznymi kampaniami reklamowymi na Facebooku, Instagramie i w Google, aby dotrzeć do większej liczby odbiorców wydarzeń i zwiększyć zaangażowanie.
Wsparcie w promocji projektów, festiwali oraz innych wydarzeń kulturalnych, aby pomóc Ci zwiększyć zasięg i zaangażowanie.
Tworzenie spersonalizowanych strategii, które uwzględniają zdobyte doświadczenia, poprawione procesy marketingowe i pomagają dalej rozwijać marketing i PR, zwłaszcza w kontekście planowania większych zmian.
aby poznać więcej szczegółów lub umówić się na indywidualne spotkanie!
Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.
To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury, poprzez wsparcie osób zajmujących się PR i marketingiem w kulturze.
Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.
Szukasz nowych sposobów i skutecznych metod do promowania działań w kulturze?
Copywriting, content, social media, elementy PR-u: nasze kursy dostarczą Ci niezbędnej wiedzy i narzędzi.