Osiągaj lepsze wyniki dzięki konkretnemu wsparciu dla Ciebie lub Twojego zespołu, spersonalizowanym strategiom marketingowym i PR oraz szkoleniom dedykowanym, które zwiększą zasięg Twoich wydarzeń i pomogą jak najlepiej wykorzystać obecne zasoby.
fot. Karol Stańczak / NCK
Wniedoczasie wspiera małe i duże zespoły, w tym szczególnie osoby zajmujące się PR i marketingiem kultury w ich codziennej pracy, zwiększając ich możliwości.
Co zawiera Indywidualny Plan Działań?
Nie oceniamy cudzej pracy. Zamiast tego pomożemy Ci szybko znaleźć sprawdzone sposoby na dalszy rozwój w PR i marketingu kultury.
Wybierzmy razem zestaw wiedzy, który pomoże Wam z bieżącymi wyzwaniami. Wycena będzie zależała od liczby osób, długości szkolenia i formy (na żywo czy online).
Zwiększ możliwości swojej organizacji, korzystając z zespołu Wniedoczasie!
Każdy zespół potrzebuje czegoś innego, by wejść na kolejny poziom rozwoju, dlatego oferujemy konkretną pomoc, która może obejmować wybrane z poniższych działań:
Cenę uzgodnimy na początku, określając podział obowiązków między Was, a zespół Wniedoczasie.
Ustal jasne cele i sposób ich osiągnięcia!
Strategia pomoże Ci wyznaczyć nowy kierunek i skupić działania całego zespołu dookoła wspólnych, konkretnych, kluczowych i możliwych do osiągnięcia celów.
Strategię tworzymy na zasadach kokreacji z Twoim zespołem, tak by każda osoba mogła brać udział w procesie zmiany.
W ramach tej oferty przygotujemy:
Dla zespołów, które tego potrzebują, oferujemy też trzymiesięczne wsparcie we wdrożeniu nowej strategii.
Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.
To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury, poprzez wsparcie osób zajmujących się PR i marketingiem w kulturze.
Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.