Pomagamy prowadzić wartościowy marketing ​

Chcesz o coś dopytać? Skorzystaj z krótkiej, bezpłatnej konsultacji.

+ Dolicz swój budżet reklamowy

Masz dwa zasoby: czas i pieniądze. Pamiętaj, że w wielu przypadkach skuteczna komunikacja w Internecie wymaga reklam i budżetu reklamowego. A szczególnie wtedy, gdy potrzebujesz gwałtownie przyspieszyć. Wysokość budżetu nie jest uwzględniona w powyższym cenniku i licząc koszt marketingu musisz ją dodać.

Pomożemy Ci w doborze odpowiedniego budżetu.  

Dla kogo jest ta oferta?

  • Instytucje kultury
  • Małe i średnie firmy
  • Management
  • Edukatorzy
  • Artyści
  • NGO

Dlaczego oddzieliliśmy budżet reklamowy od naszego wsparcia?

Bo nie chcemy pobierać prowizji od działań kreatywnych Twojej marki. Współpracujemy z grafikami, copywriterami, specjalistami od wideo. Możemy ich rekomendować, ale nie musimy! Dzięki temu możemy współpracować z Tobą online, możemy płynnie przejść od Twojej dotychczasowej komunikacji do nowych działań lub wesprzeć Cię w rozwoju organicznym. 

Możemy działać tak, jak tego potrzebujesz na obecnym etapie rozwoju.

Od czego zależy ostateczna cena?

Od tego, jaką część pracy nad Twoją komunikacją wykonamy my, a jaka część zostanie po Twojej stronie.

Jakie narzędzia i kanały możemy pomóc Ci wykorzystać?

+ Media społecznościowe:
Facebook, Instagram, Quora, TikTok, YouTube)

+ Mailing

Reklama w Google i na Facebooku

Strony www

Webinary

Content Marketing

Lejki sprzedażowe

Kontakty z mediami

tv_2

Szybka porada

Jeśli wprowadzasz istotną zmianę w swojej komunikacji, zrób to w mniej intensywnym okresie.

Będziesz mieć więcej przestrzeni w głowie na pracę nad zmianą.

Chcesz o coś dopytać?

 Skorzystaj z szybkiej, bezpłatnej konsultacji.

Z kim masz przyjemność?

fullsizeoutput_223

Z Grzegorzem Jędrkiem
i jego zespołem

To teraz mówi Grzesiek:  Może i rockmenem nie zostałem, ale i tak mam szczęście do fajnych współpracowników i współpracowniczek. Będziesz pracować ze mną i z nimi.

Jeśli trafiłeś na tę stronę, to prawie na pewno już mnie znasz, ale zawsze warto przywitać się jeszcze raz.

Od 2017 roku jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie mam m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie marek lokalnych.

Współpracuję z korpo, z instytucjami kultury, artystami, NGO. Tam, gdzie jest ciekawie.

Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie.

Wierzę w coś, co nazywam: marketing wartości.