Przejdź do treści
Przejdź do treści
  • Usługi
  • Akademia
    • Akademia Wniedoczasie
    • Szkolenia
  • Wiedza
    • Metoda Wniedoczasie
    • Marketing
    • Public relations
    • Narzędzia
    • Kultura
  • O nas
    • Kim jesteśmy?
    • Studium przypadku BWA Krosno
    • Studium przypadku komunikacji wewnętrznej
  • Społeczność
    • Ludzie kultury
    • warsztaty dla kultury
    • usługi dla kultury
  • Kontakt
  • Usługi
  • Akademia
    • Akademia Wniedoczasie
    • Szkolenia
  • Wiedza
    • Metoda Wniedoczasie
    • Marketing
    • Public relations
    • Narzędzia
    • Kultura
  • O nas
    • Kim jesteśmy?
    • Studium przypadku BWA Krosno
    • Studium przypadku komunikacji wewnętrznej
  • Społeczność
    • Ludzie kultury
    • warsztaty dla kultury
    • usługi dla kultury
  • Kontakt
Różowa tablica z dziewięcioma różowymi karteczkami typu post-it, z napisami w języku polskim dotyczącymi elementów opisu warsztatów. Karteczki ułożone są w trzech rzędach i trzech kolumnach. Widoczne napisy to: „JAKIM STYLEM PISAĆ?”, „OPIS WARSZTATÓW”, „DOBÓR ZDJĘCIA”, „OPIS WYZWANIA”, „PROPOZYCJA WARTOŚCI”, „AUTORYZACJA”, „BIOGRAM” i „CZYTELNOŚĆ DLA MASZYN”. Środkowa karteczka w drugim rzędzie jest pusta. Całość utrzymana w intensywnej, monochromatycznej, różowej stylistyce, przypominającej reklamę modową.

Jak napisać opis warsztatów lub zajęć?

Więcej »
Lupa wskazująca na fragment sceny teatralnej zrobionej z papieru gazetowego.

Google Ads w kulturze. Jak i po co korzystać z takich reklam?

Więcej »
jak promować instytucję kultury

Jak promować instytucję kultury?

Więcej »
Strona internetowa instytucji kultury

Strona internetowa instytucji kultury. Poradnik

Więcej »
marketing kultury

Marketing kultury. Podstawy, które warto znać

Więcej »
fot. Adam Pietrusiak / Archiwum Kutnowskiego Domu Kultury

Ponad 100 000 obserwujących. Kutnowski Dom Kultury zmienia rolę instytucji na TikToku

Więcej »
media społecznościowe instytucji kultury i NGO

Media społecznościowe instytucji kultury i NGO. Podstawy

Więcej »

Między kulturą a biznesem. Trzecia część wywiadu z Krzysztofem Ożogiem

Więcej »

Jak mierzyć sukces w marketingu kultury?

Więcej »

Praca w kulturze to nie misja

Więcej »

Akademia Wniedoczasie

Dzięki Akademii łatwiej Ci będzie wykorzystać marketing kultury w Twojej pracy: możesz się tu uczyć, wymieniać doświadczeniami i konsultować z prowadzącym i społecznością Akademii.

 

Dołącz do Akademii

Łączymy z publicznością

Wniedoczasie specjalizuje się w marketingu kultury. Naszym celem jest rozwój sektora kultury poprzez wsparcie w kontaktach z publicznością aktywnych osób, instytucji, organizacji i projektów.

Szybkie menu
  • Usługi marketingowe
  • idziemynamiasto.pl (R&D)
  • Baza Ludzi Kultury
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin sklepu
  • Usługi marketingowe
  • idziemynamiasto.pl (R&D)
  • Baza Ludzi Kultury
  • Kontakt
  • Polityka Prywatności
  • Regulamin sklepu

© Wniedoczasie 2025

Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
Szczegóły akcji