Wniedoczasie pomaga układać powtarzalne systemy PR i marketingu kultury, dzięki którym możesz skupić się na kreatywnej części swojej pracy.
Specjalizujemy się w usługach i kursach z PR i marketingu kultury.
Firma powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury, poprzez wsparcie osób zajmujących się PR i marketingiem w kulturze.
Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.
Pracując z wieloma instytucjami i organizacjami z całej Polski możemy skutecznie dzielić się z Tobą doświadczeniem i sprawdzonymi rozwiązaniami.
Jesteśmy na bieżąco z głównymi trendami, korzystamy z elementów współczesnych metodyk takich jak lean czy design thinking, czerpiemy inspiracje i wiedzę z sektora biznesowego, przekładając ją na sektor kultury.
Aktywnie włączamy się w tworzenie sektora kultury.
W 2023 roku wspieraliśmy NCK w opracowaniu książki „Budowanie organizacji”, która ma pomóc w rozwijaniu modeli organizacyjnych instytucji kultury. Na zlecenie Creative Europe Desk Polska opracowaliśmy poradnik „Promocja międzynarodowych projektów kulturalnych”. Pracujemy nad nowymi rozwiązaniami, jak np. będący w fazie testów i rozwoju portal wydarzeniowy działający w Lublinie. Regularnie występujemy na konferencjach dotyczących sektora kultury, podejmując tematy marketingu kultury, wskaźników sektorowych, wykorzystania nowych technologii (w tym także sztucznej inteligencji) dla rozwoju sektora kultury.