Pojedyncze kursy to zbyt mało w świecie, który zmienia się z dnia na dzień. Akademia to platforma online łącząca szkolenia, bazę wiedzy i wymianę doświadczeń z marketingu kultury.
Razem jest łatwiej. Możesz się tu uczyć, wymieniać rozwiązaniami i konsultować z prowadzącym i społecznością Akademii. Nie musisz zostać w swojej pracy sam na sam z wszystkimi wyzwaniami.
fot. Karol Stańczak / NCK
Comiesięczne szkolenia z marketingu kultury dostosowane do wybranego przez Ciebie planu.
Stała możliwość zadawania pytań o zagadnienia związane z marketingiem kultury i wyzwaniami, jakie napotykasz.
Społeczność ludzi, z którymi możesz wymieniać się doświadczeniami na specjalnej platformie.
Wiedza jest dopasowana do wielkości instytucji, więc zarówno małe jak i duże zespoły znajdą tu coś dla siebie.
Rozbudowująca się baza wiedzy i nagrań szkoleń o marketingu kultury.
Możliwość zdobycia certyfikatów potwierdzających zdobytą wiedzę.
W Akademii poznasz metodę naszej pracy opartą na czterech filarach i dowiesz się jak ją stosować.
Wniedoczasie specjalizuje się w marketingu kultury.
To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury poprzez wsparcie w kontaktach z publicznością aktywnych osób, instytucji, organizacji i projektów.
Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.