W tym programie osoby zajmujące się promocją w sektorze kultury mogą nie tylko uporządkować swoją wiedzę, ale też potwierdzić ją na dwóch poziomach.
fot. Karol Stańczak / NCK
Certyfikacja na tym poziomie skierowana jest do osób z mniejszych zespołów:
osób pracujących w małych i średnich instytucjach kultury,
pracowników bibliotek,
przedstawicieli NGO,
menadżerów artystów,
freelancerów oraz właścicieli małych firm z sektora kultury i edukacji.
To także świetny punkt startowy dla osób, które rozpoczynają pracę na stanowisku związanym z promocją i komunikacją.
Jest dostępny po ukończeniu Poziomu I. Przeznaczony jest przede wszystkim dla osób działających na większą skalę, m.in. w:
teatrach,
instytutach i centrach kultury,
ogólnopolskich NGO,
firmach producenckich,
gdzie poziom złożoności i wielkość zespołu stają się nowymi wyzwaniami.
Wniedoczasie to marka, która powstała w 2017 roku. Od tamtego czasu pracujemy z sektorami kultury i edukacji, szkolimy i występujemy na największych wydarzeniach branżowych.
Certyfikat oznacza, że potwierdzamy Twoją wiedzę i doświadczenie i polecamy Cię w naszym sektorze!
Najbliższy termin:
14 paź – 15 gru 2025
01 przygotować i prowadzić markę kulturalną lub edukacyjną
02 prowadzić social media i prostą reklamę digital
03 budować strategię zgodnie z Metodą Wniedoczasie
04 planować repertuar i promocję projektów długofalowo
05 współpracować z mediami lokalnymi i branżowymi
06 segmentować i budować publiczność
07 planować kampanie z matrycą CZAS
08 dobierać kanały komunikacji
09 zamawiać różne formaty reklamowe
10 monitorować i prezentować wyniki swojej pracy
Najbliższy termin:
styczeń – marzec 2026
01 zarządzać portfelem projektów i marek z sektora kultury i edukacji
02 promować duże festiwale i wystawy
03 prowadzić kampanie 360 (Meta, Google, YouTube ADS)
04 utrzymywać spójny, wielokanałowy system komunikacyjny
05 optymalizować sprzedaż biletów i sklep instytucji
06 wdrażać CRM, automatyzacje i social listening
07 budować w zespole świadomość jasnej propozycji wartości projektów
08 raportować wyniki i przekładać projekty na długofalową markę
09 budować i monitorować strategię marketingową
Cała Akademia opiera się na autorskim podejściu:
To sposób pracy, który pozwala ogarnąć chaos i zacząć działać mądrze — nawet jeśli jesteś w tym sam(a).
Najważniejsze, to rozwiązywać właściwe problemy i wyzwania.
Razem zbudujemy podstawy strategiczne Waszej marki.
Ustalamy, co trzeba zrobić krok po kroku, by osiągnąć Wasze cele.
Wprowadzamy komunikację opartą o fundament poprzednich kroków.
My wiemy, że osoby zajmujące się promocją w sektorze kultury często muszą udowadniać, że wiedzą co robią i bronić swoich strategii.
Wiemy też, że nic nie działa, jeśli promocja i marketing znajdują się na szarym końcu, bo to od Was zaczyna się kontakt z publicznością czy lokalną społecznością.
Zdobądź certyfikat, którym potwierdzisz swoją wiedzę i doświadczenie.
Działasz w kulturze. Robisz dużo dla innych.
Teraz zrób coś dla siebie.
Fot. Bartek Warzecha / bartekwarzecha.com