Certyfikacja

Profesjonalny
marketing
kultury

W tym programie osoby zajmujące się promocją w sektorze kultury mogą nie tylko uporządkować swoją wiedzę, ale też potwierdzić ją na dwóch poziomach.

fot. Karol Stańczak / NCK

Z czego składa się program certyfikujący?

Każdy z dwóch poziomów to:
01 zestaw szkoleń w formie spotkań online,
02 materiały szkoleniowe dostępne w Akademii Wniedoczasie, 
03 społeczność osób, które razem z Tobą biorą udział w programie,
04 konkretne zadania projektowe, których zaliczenie prowadzi do certyfikacji.

Dla kogo?

Poziom I

Certyfikacja na tym poziomie skierowana jest do osób z mniejszych zespołów:

  • osób pracujących w małych i średnich instytucjach kultury,

  • pracowników bibliotek,

  • przedstawicieli NGO,

  • menadżerów artystów,

  • freelancerów oraz właścicieli małych firm z sektora kultury i edukacji.

To także świetny punkt startowy dla osób, które rozpoczynają pracę na stanowisku związanym z promocją i komunikacją.

Poziom II

Jest dostępny po ukończeniu Poziomu I. Przeznaczony jest przede wszystkim dla osób działających na większą skalę, m.in. w:

  • największych muzeach,
  • teatrach,

  • instytutach i centrach kultury,

  • ogólnopolskich NGO,

  • firmach producenckich,

  • instytucjach organizujących duże festiwale i prowadzących wiele marek,

gdzie poziom złożoności i wielkość zespołu stają się nowymi wyzwaniami.

Zdobądź dowód swojej wiedzy

Wniedoczasie to marka, która powstała w 2017 roku. Od tamtego czasu pracujemy z sektorami kultury i edukacji, szkolimy i występujemy na największych wydarzeniach branżowych.

Certyfikat oznacza, że potwierdzamy Twoją wiedzę i doświadczenie i polecamy Cię w naszym sektorze!

instytucji i organizacji, z którymi pracowaliśmy
+ 0
uczestników kursów i warsztatów
+ 0
użytkowników bloga od 2017 roku
+ 800000

Szkolenie certyfikujące: Poziom I 

Profesjonalny marketing kultury
750 zł brutto za całość
  • Dostęp do dedykowanych treści, zadań i quizów certyfikacji w Akademii Wniedoczasie
  • Dostęp do społeczności programów certyfikujących
  • Możliwość zdobycia certyfikatu (po poprawnym wykonaniu i zatwierdzeniu zadań)
  • Dostęp do wybranych treści Akademii Wniedoczasie
  • Certyfikat w formie drukowanej i PDF
  • Możliwość kontynuacji nauki na Poziomie II

Szkolenie certyfikujące: Poziom II

Profesjonalny marketing kultury
1250 zł brutto za całość
  • Warunkiem udziału jest ukończenie szkolenia Poziomu I lub jednego z równoważnych szkoleń Wniedoczasie
  • Dostęp do dedykowanych treści, zadań i quizów certyfikacji w Akademii Wniedoczasie
  • Dostęp do społeczności programów certyfikujących
  • Możliwość zdobycia certyfikatu (po poprawnym wykonaniu i zatwierdzeniu zadań)
  • Dostęp do wybranych treści Akademii Wniedoczasie
  • Certyfikat w formie drukowanej i PDF

W ramach Akademii Wniedoczasie

Abonament miesięczny
79 zł brutto miesięcznie
  • Dostęp do Akademii Wniedoczasie
  • Dostęp do wszystkich materiałów, nagrań i szkoleń Akademii na czas trwania abonamentu
  • Dostęp do społeczności programów certyfikujących
  • Dostęp do dedykowanych treści, zadań i quizów certyfikacji
  • Dostęp do spotkań dedykowanych tylko dla Akademii Wniedoczasie
  • Możliwość zdobycia certyfikatu (po poprawnym wykonaniu i zatwierdzeniu zadań)
  • Certyfikat w formie drukowanej i PDF
polecamy

Poziom I

Najbliższy termin:
14 paź – 15 gru 2025

Nauczysz się jak:

01 przygotować i prowadzić markę kulturalną lub edukacyjną

02 prowadzić social media i prostą reklamę digital 

03 budować strategię zgodnie z Metodą Wniedoczasie

04 planować repertuar i promocję projektów długofalowo

05 współpracować z mediami lokalnymi i branżowymi 

06 segmentować i budować publiczność

07 planować kampanie z matrycą CZAS

08 dobierać kanały komunikacji

09 zamawiać różne formaty reklamowe

10 monitorować i prezentować wyniki swojej pracy

Poziom II

Najbliższy termin:
styczeń – marzec 2026

Nauczysz się jak:

01 zarządzać portfelem projektów i marek z sektora kultury i edukacji

02 promować duże festiwale i wystawy

03 prowadzić kampanie 360 (Meta, Google, YouTube ADS)

04 utrzymywać spójny, wielokanałowy system komunikacyjny

05 optymalizować sprzedaż biletów i sklep instytucji

06 wdrażać CRM, automatyzacje i social listening

07 budować w zespole świadomość jasnej propozycji wartości projektów

08 raportować wyniki i przekładać projekty na długofalową markę

09 budować i monitorować strategię marketingową

Metoda Wniedoczasie

Cała Akademia opiera się na autorskim podejściu:
To sposób pracy, który pozwala ogarnąć chaos i zacząć działać mądrze — nawet jeśli jesteś w tym sam(a).

1. Definiowanie wyzwań

Najważniejsze, to rozwiązywać właściwe problemy i wyzwania.

2. Marka

Razem zbudujemy podstawy strategiczne Waszej marki.

3. Plan działania

Ustalamy, co trzeba zrobić krok po kroku, by osiągnąć Wasze cele.

4. Komunikacja

Wprowadzamy komunikację opartą o fundament poprzednich kroków.

Nie odkładaj siebie
na później!

My wiemy, że osoby zajmujące się promocją w sektorze kultury często muszą udowadniać, że wiedzą co robią i bronić swoich strategii.

Wiemy też, że nic nie działa, jeśli promocja i marketing znajdują się na szarym końcu, bo to od Was zaczyna się kontakt z publicznością czy lokalną społecznością. 

Zdobądź certyfikat, którym potwierdzisz swoją wiedzę i doświadczenie.

Działasz w kulturze. Robisz dużo dla innych.
Teraz zrób coś dla siebie.

Fot. Bartek Warzecha / bartekwarzecha.com