fot. Anna Królikowska
fot. Karol Stańczak / NCK
Perspektywa dyrektorska i perspektywa specjalisty od marketingu połączone ze sobą w jednym programie.
To aż 360 minut podzielone na 6 modułów szkoleniowych (w tym przerwy). Każda część porusza inny kluczowy temat.
Zarówno Anna jak i Grzegorz przez lata pracowali w instytucjach kultury, a teraz dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz współpracują z całym sektorem kultury.
W tym module dowiesz się:
W tym module poznasz perspektywę osoby zarządzającej instytucją kultury, wyzwania, przekonania i przyzwyczajenia, z jakimi się mierzy oraz zmiany, jakich doświadcza podejmując tę rolę):
Dzięki temu modułowi dowiesz się:
W tym module poznasz elementy, które wpływają na zwiększenie satysfakcji z pracy specjalistów od promocji i nie tylko oraz okoliczności, w których z pracownika powstaje samodzielny ekspert:
Dzięki temu modułowi dowiesz się:
W tym module poznasz praktyczne rozwiązania dotyczące organizacji pracy:
Anna Rudnicka – menedżerka, animatorka, trenerka, wykładowczyni akademicka, przedsiębiorczyni – właścicielka marki szkoleniowej „Kultura na Czasie”. Wspiera kadry kultury w mądrym i skutecznym zarządzaniu w kulturze. Kilkanaście lat związana zawodowo z instytucjami kultury jako dyrektorka ośrodków kultury i biblioteki. Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych na kierunkach informacja naukowa i bibliotekoznawstwo oraz zarządzanie w sektorze publicznym. Uczestniczka programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności „Lider w rzeczywistości hybrydowej” i Programu Rozwoju Bibliotek; trenerka kompetencji miękkich Master Teacher oraz z międzynarodową certyfikacją VCC. Członkini Zrzeszenia Forum Kraków działającego na rzecz animacji kultury. Laureatka Plebiscytu Osobowość Roku w kategorii Kultura na Dolnym Śląsku. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w obszarze zarządzania kulturą i rozwoju kadr kultury. Prowadzi autorski blog dla kadry zarządzającej instytucji kultury kulturanaczasie.pl, na którym pisze o planowaniu, organizowaniu i realizowaniu działań kulturalnych, zarządzaniu sobą i pracownikami, relacjach, budowaniu kultury organizacyjnej czy prawnych aspektach działania instytucji kultury.
Współpracuje z Narodowym Centrum Kultury, Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku, Łódzkim Domem Kultury, Muzeum Śląska Opolskiego czy Ossolineum. Występowała jako prelegentka na takich konferencjach jak Marketing w Kulturze, Forum Młodych Bibliotekarzy (Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich), Forum Instytucji Kultury Województwa Łódzkiego +/- kultura, #muzealniaki, Girlbosskie Oli Gościniak.
Pisze artykuły branżowe m.in. w wydawnictwie Narodowego Centrum Kultury, ma publikacje notowane w ORCID; wydała metodą self-publishingu Planner na Czasie, tworzy materiały edukacyjne dla kadry instytucji kultury m.in. „Checklistę dyrektora”.
fot. Karol Stańczak / NCK
Grzegorz Jędrek – autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie i wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Prowadził wykłady, dyskusje, szkolenia i warsztaty m. in. na zlecenie NCK, IKM, PIK, ŁDK. Przeszkolił z marketingu kultury setki osób. Występował między innymi na Marketingu w Kulturze, Forum Kultury Cyfrowej czy Niekongresie Kultury oraz na wielu kongresach i konferencjach lokalnych.
W prowadzonej przez siebie firmie współpracował przy marketingu kilkudziesięciu instytucji kultury i NGO oraz brał udział w promowaniu wielu projektów kulturalnych i festiwali z całej Polski.