Zarządzanie komunikacją instytucji kultury

Szkolenie dla dyrektorów i kadry kierowniczej / online

fot. Anna Królikowska

fot. Karol Stańczak / NCK

2 osoby prowadzące szkolenie

Perspektywa dyrektorska i perspektywa specjalisty od marketingu połączone ze sobą w jednym programie.

6 godzin praktycznej wiedzy

To aż 360 minut podzielone na 6 modułów szkoleniowych (w tym przerwy). Każda część porusza inny kluczowy temat.

Lata doświadczeń w kulturze

Zarówno Anna jak i Grzegorz przez lata pracowali w instytucjach kultury, a teraz dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem oraz współpracują z całym sektorem kultury.

Informacje podstawowe

Termin szkolenia: 12 grudnia 2024 r.

Godziny: 9:00 - 15:00

Platforma: Zoom

Program szkolenia

Program składa się z 6 modułów praktycznej wiedzy z zarządzania i marketingu kultury.

Komunikacja misji i celów

W tym module dowiesz się:

W tym module poznasz perspektywę osoby zarządzającej instytucją kultury, wyzwania, przekonania i przyzwyczajenia, z jakimi się mierzy oraz zmiany, jakich doświadcza podejmując tę rolę):

Dzięki temu modułowi dowiesz się:

W tym module poznasz elementy, które wpływają na zwiększenie satysfakcji z pracy specjalistów od promocji i nie tylko oraz okoliczności, w których z pracownika powstaje samodzielny ekspert:

Dzięki temu modułowi dowiesz się:

W tym module poznasz praktyczne rozwiązania dotyczące organizacji pracy:

Do końca przedsprzedaży:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Przedsprzedaż

Cena przy zakupie do 2 grudnia
430 Netto
  • Udział w szkoleniu online
  • certyfikat potwierdzający udział
  • Krótki poradnik PDF: Jak budować kontakty z dziennikarzami?
Najtaniej

Cen regularna

obowiązuje od 3 grudnia do dnia szkolenia
500 Netto
  • udział w szkoleniu online
  • certyfikat potwierdzający udział

Zbuduj silną relację ze swoją społecznością!

Prowadzący:

fot. Anna Królikowska

Anna Rudnicka – menedżerka, animatorka, trenerka, wykładowczyni akademicka, przedsiębiorczyni – właścicielka marki szkoleniowej „Kultura na Czasie”. Wspiera kadry kultury w mądrym i skutecznym zarządzaniu w kulturze. Kilkanaście lat związana zawodowo z instytucjami kultury jako dyrektorka ośrodków kultury i biblioteki. Absolwentka polonistyki na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studiów podyplomowych na kierunkach informacja naukowa i bibliotekoznawstwo oraz zarządzanie w sektorze publicznym. Uczestniczka programu Polsko-Amerykańskiej Fundacji Wolności „Lider w rzeczywistości hybrydowej” i Programu Rozwoju Bibliotek; trenerka kompetencji miękkich Master Teacher oraz z międzynarodową certyfikacją VCC. Członkini Zrzeszenia Forum Kraków działającego na rzecz animacji kultury. Laureatka Plebiscytu Osobowość Roku w kategorii Kultura na Dolnym Śląsku. Stypendystka Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego w obszarze zarządzania kulturą i rozwoju kadr kultury. Prowadzi autorski blog dla kadry zarządzającej instytucji kultury kulturanaczasie.pl, na którym pisze o planowaniu, organizowaniu i realizowaniu działań kulturalnych, zarządzaniu sobą i pracownikami, relacjach, budowaniu kultury organizacyjnej czy prawnych aspektach działania instytucji kultury.

Współpracuje z Narodowym Centrum Kultury, Instytutem Kultury Miejskiej w Gdańsku, Łódzkim Domem Kultury, Muzeum Śląska Opolskiego czy Ossolineum. Występowała jako prelegentka na takich konferencjach jak Marketing w Kulturze, Forum Młodych Bibliotekarzy (Stowarzyszenie Bibliotekarzy Polskich), Forum Instytucji Kultury Województwa Łódzkiego +/- kultura, #muzealniaki, Girlbosskie Oli Gościniak.

Pisze artykuły branżowe m.in. w wydawnictwie Narodowego Centrum Kultury, ma publikacje notowane w ORCID; wydała metodą self-publishingu Planner na Czasie, tworzy materiały edukacyjne dla kadry instytucji kultury m.in. „Checklistę dyrektora”.

fot. Karol Stańczak / NCK

Grzegorz Jędrek – autor bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl. Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie i wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Prowadził wykłady, dyskusje, szkolenia i warsztaty m. in. na zlecenie NCK, IKM, PIK, ŁDK. Przeszkolił z marketingu kultury setki osób. Występował między innymi na Marketingu w Kulturze, Forum Kultury Cyfrowej czy Niekongresie Kultury oraz na wielu kongresach i konferencjach lokalnych.

W prowadzonej przez siebie firmie współpracował przy marketingu kilkudziesięciu instytucji kultury i NGO oraz brał udział w promowaniu wielu projektów kulturalnych i festiwali z całej Polski.