Wiedza z marketingu potrzebna jest często kilku osobom w zespole, dlatego postanowiliśmy ją uwolnić! Teraz bilet na szkolenia dostepny jest dla instytucji, a nie dla pojedynczej osoby. Uporządkujesz wiedzę i podzielisz się nią z innymi. W dodatku w ramach programu od razu wprowadzisz część zmian i zbudujesz długofalową strategię kontaktu z Waszymi odbiorcami.
fot. Karol Stańczak / NCK
Szkolenia kupujecie jako instytucja i każda osoba w Waszym zespole może z niego skorzystać.
Dwa z nich to szkolenia problemowe, trzecie jest szkoleniem technicznym z narzędzi marketingu cyfrowego.
Stworzymy miejsce, gdzie możecie zadać nam pytania lub wymienić się doświadczeniami z innymi.
W toku programu zbudujecie strategię marketingową, która da Wam jasność działania według opracowanej przez nas metodologii.
Po każdym szkoleniu przewidujemy ćwiczenia, które ułatwią Wam wprowadzenie zmian w instytucji lub organizacji.
Dla tych, którzy ukończą pełen moduł lub cały program szkoleniowy, przewidujemy certyfikaty potwierdzające udział.
i odpowiedni czas pomiędzy szkoleniami na wprowadzenie wiedzy w życie.
Google Analytics, Google Ads, reklama na Facebooku i Instagramie, ankiety, newslettery – tłumaczymy jak i dlaczego z nich korzystać.
Dobre wypozycjonowanie marki pomaga zbudować zaufanie i łączy różne kanały komunikacji w jedną całość.
Omówimy reklamy na Facebooku i Instagramie, Google Analytics, Google Search Console, Google Ads, ankiety, newslettery.
Jeśli Was znają, wezmą Was pod uwagę, gdy będą szukali pomysłów na wolny czas. Jeśli są Waszymi fanami, powiedzą o Was innym.
Nie chodzi o pojedyncze wydarzenie, ale o systematyczne uporządkowanie ścieżki prowadzącej do sprzedaży biletów.
Nie chodzi o ratowanie jednego wydarzenia, ale o powtarzalne praktyki, dzięki którym wiemy, jak dużej publiczności możemy się spodziewać i jakie czynniki wpływają na zwiększenie liczby osób podczas wydarzeń.
W odróżnieniu od samych rozwiązań, potrzeby kulturalne są w miarę stałe, ale dla każdego miejsca ich zestaw będzie nieco inny i inne rozwiązania trzeba zbudować dla ich zapewniania: od miłego spędzenia czasu, przez potrzebę rozwijania się aż do potrzeby tworzenia. Pokażemy jak myśleć o łączeniu potrzeb i odpowiadaniu na potrzeby bez zbędnych uproszczeń czy dydaktyzmu.
Wbrew pozorom w dzisiejszym, pełnym rozproszeń świecie utrzymanie kontaktu z publicznością jest dużym wyzwaniem. A jednak są sposoby, by to osiągnąć.
Stworzenie ciekawych treści i dotarcie z nimi do ludzi to dwa różne zadania. Wspaniałej i interesującej wiedzy w instytucjach jest bardzo dużo, a my podpowiemy jak ją prezentować.
Każda redakcja chce publikować rzeczy ciekawe, każda redakcja zmaga się z presją czasu. Jak my możemy ułożyć z nimi kontakty, żeby przekonać media, że jesteśmy ciekawi i warto poświęcić nam czas? To kluczowa kwestia tego zagadnienia.
Czasem trzeba sięgnąć głębiej, by znaleźć powody, dla których nie możemy się rozwinąć. Poprawa programu może być procesem satysfakcjonującym i niekoniecznie pochłaniającym olbrzymie zasoby.
Wszyscy to znamy: miejsca, w których jesteśmy pomimo trudności. Mają wspaniałą ofertę, ale jednocześnie kumulują się w nich drobne problemy i frustracje. Pokażemy jak pracować z obsługą publiczności z perspektywy Waszych odbiorców.
Rozbudowujemy ją z roku na rok, dostarczając Wam dodatkową wiedzę.
Projektując ten program mieliśmy w pamięci to, co tak często od Was słyszymy: że przekonać zespół i wprowadzić zmiany w komunikacji jest bardzo trudno. Pomyśleliśmy więc, że zapewnimy Wam wsparcie swoje i grupy, żeby łatwiej było ruszyć do przodu.
Nie ma dróg na skróty, nie wszystko wszystkim uda się zrobić, ale można osiągnąć dużo więcej, gdy zobaczycie, że wiele z Waszych problemów doświadczają też inni i gdy poznacie sposoby, w jakie można sobie z nimi radzić.
Niektórzy z Was pewnie będą uczestniczyć tu sami, u innych być może zaangażuje się większa część zespołu, a być może też dyrekcja.
Chcemy dać Wam impuls do osiągnięcia nowych, wspaniałych rzeczy: zarówno indywidualnie, jak i w zespole.
Będzie strategicznie i będzie konkretnie, by każda osoba znalazła w tym programie coś dla własnego rozwoju.
Listę pytań i odpowiedzi będziemy uzupełniać na bieżąco.
W szkoleniu może uczestniczyć cały zespół instytucji. Jedyne ograniczenie to liczba miejsc na Zoomie: 4 dla jednej instytucji. Decyzję ile osób znajduje się przy jednym komputerze czy ekranie pozostawiamy Wam. To ograniczenie wprowadziliśmy, aby zapewnić równowagę i wysoką jakość interakcji podczas naszych szkoleń odbywających się online na żywo.
Chcemy, aby każde spotkanie online było przestrzenią do wymiany doświadczeń i wiedzy pomiędzy różnorodnymi uczestnikami, co sprzyja szerokiemu spojrzeniu na omawiane zagadnienia. Zbyt duża liczba aktywnych użytkowników z jednej instytucji mogłaby zdominować dyskusję i zniechęcić innych do aktywnego udziału. Takiego limitu nie ma na naszej grupie wsparcia.
Zdecydowaliśmy się wprowadzić bilet dla instytucji, bo zdajemy sobie sprawę, że elementami promocji i komunikacji zajmuje się najczęściej więcej niż jedna osoba. Chcemy dać Wam przestrzeń do rozwoju, a sami najlepiej wiecie, jakie tematy przydadzą się konkretnym osobom w instytucji.
Nasze szkolenia online na żywo są zaplanowane na poniedziałki o godzinie 10:00, aby zapewnić Wam regularność spotkań na początku tygodnia, zanim wpadniecie w wir codziennych obowiązków.
Wybraliśmy tę godzinę, abyście mogli spokojnie przejrzeć najważniejsze maile i przygotować się na nadchodzący tydzień, a jednocześnie skorzystać z wartościowego szkolenia, które pomoże Wam i Waszym zespołom efektywnie rozpocząć tydzień pracy.
Regularne, poniedziałkowe spotkania to idealny moment na naładowanie inspiracją i nowymi umiejętnościami jeszcze zanim pełne tempo tygodnia na dobre się rozpocznie. Wykupując cały pakiet szkoleniowy macie dostęp również do nagrań, co pomoże nadrobić materiał w dogodnym czasie w razie nieobecności.
Certyfikaty za ukończenie każdego modułu programu szkoleniowego są wydawane tylko tym uczestnikom, którzy wzięli udział we wszystkich trzech szkoleniach online na żywo.
Uważamy, że pełne zaangażowanie w każdy moduł jest kluczowe dla osiągnięcia kompleksowej wiedzy i umiejętności, które chcemy Wam przekazać. Każde z tych spotkań jest starannie zaplanowane, aby stopniowo budować Wasze kompetencje i w pełni przygotować do wdrożenia zdobytej wiedzy w praktyce. Dlatego certyfikat potwierdza nie tylko uczestnictwo, ale również zaangażowanie i pełne zrozumienie materiału.
Będzie na nim wyszczególnione Wasze imię i nazwisko, lista zrealizowanych zagadnień, liczba godzin i nazwiska osób prowadzących.
Program jest pomyślany tak, że prezentuje wiedzę na kilka sposobów:
1. Osobom od lat pracującym w marketingu kultury pomoże uporządkować wiedzę, ma je zainspirować do dalszych ścieżek rozwoju i pomóc we wprowadzaniu konkretnych rozwiązań.
2. Osobom, które dopiero zaczynają pomoże zbudować solidne podstawy, zrozumieć na czym polega ich rola i jak poszczególne zadania połączyć w spójną całość.
3. Osobom z zespołu pomoże zrozumieć ich rolę w marketingu instytucji oraz ułożyć sobie pracę z ludźmi od promocji, tak żeby usunąć wiele frustracji w tej kwestii.
4. Zarządzający mają tu możliwość przyjrzenia się całości, mogą oglądać wybiórczo i mieć rękę na pulsie w kluczowej kwestii kontaktu instytucji z jej otoczeniem.
5. Wspólnie instytucje mają ułożyć sobie kwestię komunikacji z otoczeniem oraz wymienić doświadczeniami oraz dobrymi praktykami z innymi podmiotami pod naszą opieką.
Najmniej na programie skorzystają osoby z jednoosobowych instytucji i organizacji. Pojedyncza osoba potrzebuje niezwykle uproszczonego sposobu działania i po osiągnięciu pewnego pułapu po prostu potrzebuje kogoś, z kim będzie mogła pracować, żeby się rozwinąć.
Program ma pomóc Wam ułożyć marketing kultury zgodnie z wymogami tej profesji. Nie trzeba być profesjonalistą czy profesjonalistką na starcie tego kursu.
Przyciski powyżej zaprowadzą Was na stronę kontaktową. Zapisu dokonuje się poprzez e-mail. Tym razem nie zdecydowaliśmy się na portal do sprzedaży biletów, by ułatwić Wam proces płatności i rozliczeń. Dla nas to nieco więcej pracy, ale Wy na tym bardziej skorzystacie.
fot. Karol Stańczak / NCK
Grzegorz Jędrek – jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl i założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury.
Wraz z całym zespołem, wspieramy ludzi zajmujących się marketingiem kultury.
Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.
Na swoim koncie mam m. in. pracę w miejskim biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL i budowanie marek lokalnych oraz specjalistycznych.
Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK.
Cieszy mnie literatura, spoken word, humanistyka cyfrowa. Do śniadania oglądam „Star Treka”.
fot. Klaudia Olender
Joanna Ciesielka – politolożka, managerka projektów i service designerka.
W pracy zwraca uwagę na potrzeby odbiorców i na nie odpowiada.
Pomagała realizować ponad setkę różnych projektów na uniwersytetach, w trzecim sektorze i prywatnych firmach.
Współpracowała m.in. z Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej czy Lubelskim Parkiem Naukowo-Technologicznym.