A ponadto:
fot. Karol Stańczak / NCK
Promocję wydarzeń, projektów czy produktów kulturalnych można prowadzić w uporządkowany sposób. Dzięki wiedzy z marketingu kultury Twoja instytucja czy organizacja może się rozwijać, a Ty możesz skupić się w pracy na tym, co najbardziej kreatywne.
Na kursach w ramach semestru przekażemy Wam praktyczną wiedzą, wyjaśnioną bez branżowego żargonu. Podzielimy się doświadczeniami, które zdobyliśmy przez lata pracy i współpracy z sektorem.
Uporządkuj swoje działania marketingowe i PR w efektywny system
Buduj systematycznie społeczność, która żyje kulturą
Zbuduj fundamenty PR i marketingu, na których oprzesz wszystkie swoje działania
Wykup wszystkie kursy w jednym pakiecie wraz z dodatkową, indywidualną sesją konsultacyjną (90 minut). Bilet przysługuje organizacji, a w poszczególnych kursach mogą brać udział różne osoby (zawsze jedna na jeden kurs).
Zaglądaj tu od czasu do czasu. Tę listę webinarów i materiałów dodatkowych uaktualniamy na bieżąco.
Każda osoba, która zapisze się na przynajmniej jeden z kursów w ramach semestru otrzyma także:
To darmowe webinary, które dostępne są dla wszystkich osób, które śledzą Wniedoczasie.
Dostępne są dla osób, które uczestniczyły w kursach Semestru oraz osób, które należą do grupy na Facebooku stworzonej dla osób po poprzednich kursach i współpracach Wniedoczasie.
Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.
To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury, poprzez wsparcie osób zajmujących się PR i marketingiem w kulturze.
Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.