Semestr z marketingu kultury 2024

4 kursy z PR i marketingu kultury

A ponadto:

fot. Karol Stańczak / NCK

Promocję wydarzeń, projektów czy produktów kulturalnych można prowadzić w uporządkowany sposób. Dzięki wiedzy z marketingu kultury Twoja instytucja czy organizacja może się rozwijać, a Ty możesz skupić się w pracy na tym, co najbardziej kreatywne.

Na kursach w ramach semestru przekażemy Wam praktyczną wiedzą, wyjaśnioną bez branżowego żargonu. Podzielimy się doświadczeniami, które zdobyliśmy przez lata pracy i współpracy z sektorem.

Harmonogram kursów

Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie?

Uporządkuj swoje działania marketingowe i PR w efektywny system

Media społecznościowe w marketingu kultury

Buduj systematycznie społeczność, która żyje kulturą

AI w animacji kultury

Rozwijaj swoje warsztaty z ChatGPT i Midjourney

Copywriting w niedoczasie​

Pisz teksty, które przyciągają ludzi

3 kursy w pakiecie 
+ indywidualna sesja konsultacyjna

Wykup wszystkie kursy w jednym pakiecie wraz z dodatkową, indywidualną sesją konsultacyjną (90 minut). Bilet przysługuje organizacji, a w poszczególnych kursach mogą brać udział różne osoby (zawsze jedna na jeden kurs).

Z opinii o dotychczasowych kursach:

+ 50000
czytelników bloga od 2017 roku
+ 5
instytucji i organizacji, z którymi pracowaliśmy
+ 0
uczestników kursów

Treści dodatkowe

Zaglądaj tu od czasu do czasu. Tę listę webinarów i materiałów dodatkowych uaktualniamy na bieżąco.

+ Materiały dodatkowe

Każda osoba, która zapisze się na przynajmniej jeden z kursów w ramach semestru otrzyma także:

+ Webinary otwarte

To darmowe webinary, które dostępne są dla wszystkich osób, które śledzą Wniedoczasie.

Daty webinarów wkrótce zostaną podane.

Kim jesteśmy?

cropped-wniedoczasie_ico-1.png

Wniedoczasie specjalizuje się w PR i marketingu kultury.

To firma, która powstała jako rozwinięcie bloga o tym samym tytule prowadzonego przez Grzegorza Jędrka od 2017 roku. Naszym celem jest rozwój sektora kultury, poprzez wsparcie osób zajmujących się PR i marketingiem w kulturze.

Wierzymy w marketing wartości, w którym najważniejsze są ludzkie potrzeby, a zysk jest sposobem na finansowanie działalności, a nie celem samym w sobie.