Grzegorz Jędrek – autor bloga o marketingu kultury wniedoczasie.pl. Obecnie wraz z zespołem pracuje dla wielu instytucji kultury poprzez obsługę kampanii reklamowych, wsparcie strategiczne oraz szkolenia. Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie i wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Prowadził warsztaty, wystąpienia i szkolenia m. in. na zlecenie NCK, NIKiDW, IKM, PIK, ŁDK.
Joanna Ciesielka – politolożka, managerka projektów i service designerka. W pracy zwraca uwagę na potrzeby odbiorców i na nie odpowiada. Pomagała realizować ponad setkę różnych projektów na uniwersytetach, w trzecim sektorze i prywatnych firmach. Współpracowała m.in. z Uniwersytetem Warszawskim, Uniwersytetem Marii Curie-Skłodowskiej i Lubelskim Parkiem Naukowo-Technologicznym.
Zofia Pawluk – humanistka cyfrowa i doktorantka literaturoznawstwa. W badaniach zajmuje się analizą zjawisk kulturowych w Sieci, a w szczególności memów oraz trendów na TikToku. Ma doświadczenie jako graficzka komputerowa. Aktualnie pracuje we Wniedoczasie jako Facebook ads specialist.
Michał Szkopek – absolwent historii, archiwista, zajmuje się poszukiwaniem informacji, copywritingiem oraz grafiką. Dawniej redaktor i koordynator projektu. We Wniedoczasie pracuje jako researcher i copywriter.