• Usługi
  • Szkolenia
  • Wiedza
    • Metoda Wniedoczasie
    • Marketing
    • Public relations
    • Narzędzia
    • Kultura
  • O nas
    • Kim jesteśmy?
    • Studium przypadku BWA Krosno
    • Studium przypadku komunikacji wewnętrznej
  • Społeczność
    • Ludzie kultury
    • warsztaty dla kultury
    • usługi dla kultury
    • Promuj się na Wniedoczasie
  • Kontakt
  • Usługi
  • Szkolenia
  • Wiedza
    • Metoda Wniedoczasie
    • Marketing
    • Public relations
    • Narzędzia
    • Kultura
  • O nas
    • Kim jesteśmy?
    • Studium przypadku BWA Krosno
    • Studium przypadku komunikacji wewnętrznej
  • Społeczność
    • Ludzie kultury
    • warsztaty dla kultury
    • usługi dla kultury
    • Promuj się na Wniedoczasie
  • Kontakt
Różowa tablica z dziewięcioma różowymi karteczkami typu post-it, z napisami w języku polskim dotyczącymi elementów opisu warsztatów. Karteczki ułożone są w trzech rzędach i trzech kolumnach. Widoczne napisy to: „JAKIM STYLEM PISAĆ?”, „OPIS WARSZTATÓW”, „DOBÓR ZDJĘCIA”, „OPIS WYZWANIA”, „PROPOZYCJA WARTOŚCI”, „AUTORYZACJA”, „BIOGRAM” i „CZYTELNOŚĆ DLA MASZYN”. Środkowa karteczka w drugim rzędzie jest pusta. Całość utrzymana w intensywnej, monochromatycznej, różowej stylistyce, przypominającej reklamę modową.

Jak napisać opis warsztatów lub zajęć?

Czytaj więcej »
Lupa wskazująca na fragment sceny teatralnej zrobionej z papieru gazetowego.

Google Ads w kulturze. Jak i po co korzystać z takich reklam?

Czytaj więcej »
jak promować instytucję kultury

Jak promować instytucję kultury?

Czytaj więcej »
Strona internetowa instytucji kultury

Strona internetowa instytucji kultury. Poradnik

Czytaj więcej »
marketing kultury

Marketing kultury. Podstawy, które warto znać

Czytaj więcej »
fot. Adam Pietrusiak / Archiwum Kutnowskiego Domu Kultury

Ponad 100 000 obserwujących. Kutnowski Dom Kultury zmienia rolę instytucji na TikToku

Czytaj więcej »
media społecznościowe instytucji kultury i NGO

Media społecznościowe instytucji kultury i NGO. Podstawy

Czytaj więcej »

Między kulturą a biznesem. Trzecia część wywiadu z Krzysztofem Ożogiem

Czytaj więcej »

Jak mierzyć sukces w marketingu kultury?

Czytaj więcej »

Praca w kulturze to nie misja

Czytaj więcej »
Zarządzaj zgodą
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii, takich jak pliki cookie, do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak wyrażenia zgody lub wycofanie zgody może niekorzystnie wpłynąć na niektóre cechy i funkcje.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}