Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:
fot. Karol Stańczak / NCK
Ten kurs to 3 godziny wiedzy: uporządkowanej, opartej na codziennej praktyce i doświadczeniu. Będzie też możliwość zadawania pytań.
Przykłady postów do mediów społecznościowych, informacji prasowych, opisów na strony www i newsletterów z konkretnym omówieniem.
Rozumiemy, że w kulturze nie wszystko jest na sprzedaż, że artystom i artystkom należy się szacunek i nie każde wydarzenie musi być komercyjne.
Godziny: 10:00 – 13:00
Platforma: Zoom
Twoja instytucja nie ma możliwości dokonania opłaty przed wykonaną usługą? Napisz do nas.
fot. Karol Stańczak / NCK
Grzegorz Jędrek – jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl i założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury.
Na swoim koncie mam m. in. pracę w miejskim biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL i budowanie marek lokalnych oraz specjalistycznych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK.
Cieszy mnie literatura, spoken word, humanistyka cyfrowa. Do śniadania oglądam „Star Treka”.
We Wniedoczasie, wraz z całym zespołem, wspieramy ludzi zajmujących się marketingiem kultury.