Media społecznościowe w marketingu kultury

kurs dla sektora kultury

Buduj systematycznie społeczność,
która żyje kulturą

Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

fot. Karol Stańczak / NCK

300 min. 
kursu on-line live

Uczę osobiście zamiast nagrywać treści.

Pytania możecie zadawać na bieżąco, będę, jak najwięcej tłumaczył na Waszych przykładach.

sprawdzona
wiedza

Uczę tylko tego, co sam wypróbowałem i co sprawdza się w mojej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań.

Social media
dla kultury

Rozumiemy, że w kulturze nie wszystko jest na sprzedaż, że artystom i artystkom należy się szacunek i nie każde wydarzenie musi być komercyjne.

Efekty:

+ 50000
czytelników bloga od 2017 roku
+ 5
instytucji i organizacji, z którymi pracowaliśmy
+ 0
uczestników kursów

295,20 zł

Cena brutto
(240 zł netto)
20 miejsc

Cena oraz termin kursu zostaną niedługo podane

20 miejsc

Termin: 18 stycznia 2024 r.

Godziny: 10:00 – 15:00
Platforma: Zoom

Przysługuje Ci zwolnienie z VAT? 

A może Twoja instytucja nie ma możliwości dokonania opłaty przed wykonaną usługą? Napisz do nas.

Do kursu zostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Termin: 7 marca 2023 r.

Godziny: 10:00 – 15:00
Platforma: Zoom

Twoja instytucja nie ma możliwości dokonania opłaty przed wykonaną usługą? Napisz do nas.

Do kursu zostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy
2022-05-19 Katowice Pracuj w kulturze 3 Narodowe Centrum Kultury NOSPR fot. Karol Stanczak

fot. Karol Stańczak / NCK

Prowadzący:

Grzegorz Jędrek – jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl i założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury. 

Na swoim koncie mam m. in. pracę w miejskim biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL i budowanie marek lokalnych oraz specjalistycznych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK.

Cieszy mnie literatura, spoken word, humanistyka cyfrowa. Do śniadania oglądam „Star Treka”.

We Wniedoczasie, wraz z całym zespołem, wspieramy ludzi zajmujących się marketingiem kultury.