Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:
fot. Karol Stańczak / NCK
2 spotkania po 6 godzin (5 godzin i 30 minut pracy +30 minut odpowiedzi na pytania)
Uczymy tylko tego, co sami wypróbowaliśmy i co sprawdza się w naszej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań.
Rozumiemy, że w kulturze nie wszystko jest na sprzedaż, że artystom i artystkom należy się szacunek i nie każde wydarzenie musi być komercyjne.
Godziny: 09:00 – 15:00
Platforma: Zoom
Twoja instytucja nie ma możliwości dokonania opłaty przed wykonaną usługą? Napisz do nas.
fot. Karol Stańczak / NCK
Grzegorz Jędrek – jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl i założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury.
Na swoim koncie mam m. in. pracę w miejskim biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL i budowanie marek lokalnych oraz specjalistycznych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK.
Cieszy mnie literatura, spoken word, humanistyka cyfrowa. Do śniadania oglądam „Star Treka”.
We Wniedoczasie, wraz z całym zespołem, wspieramy ludzi zajmujących się marketingiem kultury.
Szukasz nowych sposobów i skutecznych metod do promowania działań w kulturze?
Copywriting, content, social media, elementy PR-u: nasze kursy dostarczą Ci niezbędnej wiedzy i narzędzi.