Jak promować instytucję kultury przy niskim budżecie?

kurs online dla sektora kultury

Uporządkuj swoje działania 
marketingowe i PR w efektywny system

Ten kurs jest dla Ciebie, jeżeli chcesz:

fot. Karol Stańczak / NCK

300 min. 
kursu on-line live

5 godzin praktycznego kursu online na żywo z możliwością zadawania pytań i wykorzystaniem aplikacji ułatwiających uczenie się.

 

sprawdzona
wiedza

Uczymy tylko tego, co sami wypróbowaliśmy i co sprawdza się w naszej pracy. To lata prób, błędów, doczytywania i testowania rozwiązań.

tworzone
dla kultury

Rozumiemy, że w kulturze nie wszystko jest na sprzedaż, że artystom i artystkom należy się szacunek i nie każde wydarzenie musi być komercyjne.

Efekty:

+ 50000
czytelników bloga od 2017 roku
+ 5
instytucji i organizacji, z którymi pracowaliśmy
+ 0
uczestników kursów

295,20 zł

Cena brutto
(240 zł netto)
20 miejsc

Cena oraz termin kursu zostaną niedługo podane

20 miejsc

Termin: 19 grudnia 2023 r.

Godziny: 10:00 – 15:00
Platforma: Zoom

Przysługuje Ci zwolnienie z VAT? 

A może Twoja instytucja nie ma możliwości dokonania opłaty przed wykonaną usługą? Napisz do nas.

Do kursu zostało:

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Dla zapisanych na nasze kursy przewidzieliśmy pakiet materiałów szkoleniowych.

2022-05-19 Katowice Pracuj w kulturze 3 Narodowe Centrum Kultury NOSPR fot. Karol Stanczak

fot. Karol Stańczak / NCK

Prowadzący:

Grzegorz Jędrek – jestem autorem bloga o PR, marketingu i kulturze wniedoczasie.pl i założycielem firmy Wniedoczasie, która specjalizuje się w marketingu kultury. 

Na swoim koncie mam m. in. pracę w miejskim biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL i budowanie marek lokalnych oraz specjalistycznych. Prowadzę warsztaty, szkolenia i zajęcia na uniwersytecie. Szkoliłem m. in. na zlecenie NCK, IKM, ŁDK, PIK.

Cieszy mnie literatura, spoken word, humanistyka cyfrowa. Do śniadania oglądam „Star Treka”.

We Wniedoczasie, wraz z całym zespołem, wspieramy ludzi zajmujących się marketingiem kultury.